• Turnit

    Xtravagansa

    Annika....bra tråd du startade!!!

    Liten presentation av mig. Är en gift kvinna i sina bästa år...alltså 38. Bor med man och barn i ett samhälle norr om GBG.....Ytterby.
    Har i ett par års tid försökt få en liten bebis med hjälp av ICSI...men inte lyckats.
    Nu gör vi en paus medans jag käkar pulver för att se om jag sen kan ha en chans att lyckas bli på tjocken.
    Jobbar som undersköterska på en rehabavdelning men ska till våren börja plugga. Har sökt högskola och kommer även att söka komvux...ifall jag inte kommer in.

    Mina barn är 13, 15 och 17....har hund, katter och kaniner....

    Intressen....det som gör livet roligt...kan vara promenader, fika med tjejkompisar, tidigare var det jobbet...inte nu längre.

    Skriver viktblogg...men den kan bara ses av vänner i adressboken. Vill ni kunna läsa så lägger jag till er. Tjoa så jag vet.

    Kram....nu ska jag sova....

    ps...jag gillar verkligen dessa shaker...de är ju goda!!!!


    .?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • Turnit

    Godmorgon tjejer.....

    Nu är detta min sjunde dag på bara pulver och faktiskt tycker jag fortfarande att det funkar. Jag fuskar med två tuggumi om dagen. Det är det enda icke tillåtna jag stoppar i munnen. Ska väga mig i morgon. Vägde mig varje dag ett tag...men nu ska jag bara göra det en gång i veckan. Hoppas på fint resultat!!!

    Jag har ju liksom 40kg jag vill ta bort så jag ser helst till att pulvra så mkt som möjligt så de försvinner. Min sporre är att kunna komma i kläder som ligger i garderoben.

    Ikväll ska jag på tjejkväll.....hur är det med lightläsk?? Får vi dricka det??

    Imorgon är vi bjudna på middag och då ska jag ta med mig svampsoppan. Den var ju god. Har inte druckit någon shake än som smakade illa.

    Sen är min stora oro julen.....Har funderat på att gå över på halvfart, ialla fall julafton. Vi ska ha julen här hemma då.