• Turnit

Xtravagansa

bustjejen....målbild var väl hur du ser på dig själv framöver?
    .?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.(-8).?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • Turnit
    bustjejen.....du går ju ner för att du ska må bättre.
    Mitt mål är att gå ner för att må bättre. och för att ev. lyckas med nästa IVF.

Väger ni er varje vecka på xtravaganza?? Det gör inte vi. Vår coach anser att det bara är stjälpande att väga sig. Bättre att koppla bort det. Man känner ju det på kläderna säger hon.

Själv väger jag mig hemma. Jag behöver den kicken för att se hur mkt jag går ner. Sen när jag börjar står still så ska jag ta fram måttbandet och mäta mig istället..... men just nu känner jag att det är vågresultat jag vill ha.

Hur går det för er andra???

Här funkar pulver kanon.....har inte fuskat nånting. Vill inte komma ur ketonfasen och få börja om från början. Så därför passar jag mig noga från att smaka av maten när jag lagar till familjen. Det gör de så bra åt mig. Maten kanske inte blir som jag vill, men den blir som de vill!!!

Ha en bra dag!!!
  • Turnit
    bustjejen.....stämmer in i det med att sockersuget är borta. Underbar känsla. Jag käkade godis och chips nästan varje dag förrut....men har nu inget sug. Som du kan jag bli sugen på mat, men då är det hederlig husmanskost som lockar...men det är överlevbart. Jag dör inte. Sträcker på mig och är stolt över att hittills ha tappat 8kg. Överlycklig. 2kg till och jag har tappat 1/4 av det jag ska tappa!! Härligt att kunna tänka så.

Fördelen med xtra- är ju att det går så fort och smidigt.

BeaD....bra tips på målbild. Har en som jag ska leta upp. Den ska jag nog använda när det är dags för det. Vilken vecka är du på??

Jag ska på andra veckomötet på torsdag...om jag hinner. Ska hämta extrabarnet så jag hoppas.

Här är det en skön dag. Ska få genomgång av gymmet idag. Spännande. Ska använda det en stund idag....sen ska jag hämta tupperwaregrejor jag beställt och i em är det en tid hos tandläkaren...hoppas han inte dör av min andedräkt!!

KRAM på er...Nu kämpar vi på!!
  • Turnit
    snart fyra...ang mensrubbning vet jag inte. Men andra viktprogram kan ju rubba. Särskilt om man går ner fort och mycket.

Hinner inte heller lyssna så mkt på CD-n....började så bra med spår ett..men spår två har jag inte lyssnat på nån gång....Generad

Jag tränade igår för första gången på viktcentrat. Underbara maskiner och fick en bra genomgång...så idag känns det i kroppen att jag faktiskt har muskler nånstans under allt fett...

Hade tänkt träna idag, men låter kroppen vila, ska tömma gamla bilen på saker då den ska bytas in idag....så från *buss* till volvo blir det idag...jag är inte ledsen för det!!

Imorgon ska jag simma innan vi har utbildning på jobbet en heldag. Sedan blir det inga fler träningsalternativ för mig i veckan....

Ha en bra dag!!

KRAM
  • Turnit

Godmorgon....

Träningen märks på vågen direkt....jag står still!! Men men...kommer väl neråt snart!!

Mår bra...är fortfarande trött på kvällen, men idag sov jag riktigt länge....ända till 06!
    Så kanske jag är piggare ikväll!!

Imorgon blir det en dagstur till Danmark. Barnen har ju höstlov och vi har ett litet extrabarn imorgon. Henne ska jag upp och hämta ikväll....hon längtar såååå.

Ha en bra dag!!

KRAM

• Turnit

VIKTMINSKNINGSLISTA    

Startat:       StartVikt:        MÅLVIKT:     Dagsvikt:            +/-

Bead                  11/9               107,3kg            67kg          92,0              -15,3kg
    Snart fyra           28/9                92,5kg             72kg          85,6              -10,5kg
    Annika L                                    91,8kg             64kg          85                   -6,8kg
    XtravaganzaNU   9/10                 97,2kg             70kg          89,8                -7,4kg
    Turnit                 13/10              116,0kg            70kg?       106,7                -9,3kg
    escada                30/8               113,4                70 kg        105,9               -7,5 kg
    bustjejen            17/10                71.6                56kg          67,6                -4kg
    .?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.(-9,3).?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • Turnit

Hur går det för er???

Här är det bra, förutom att jag varit mkt grinig de sista dagarna., Antar att det har med ÄL och mens att göra. Tänker inte ge upp detta då det funkar bra. Går ju ner fortare än jag någonsin har gjort.

Lagade mat till familjen igår, men valde att inte äta med dem. Det var en jobbig dag igår. Då tar maken illa vid sig och slänger maten....fan vad arg jag blev. Ska det vara så kan han laga maten själv.

Kram på er

• Turnit
    Snart fyra....de personerna har jag också svårt för....Var bortbjuden på kex och ost och vin en kväll. Hade förvarnat att jag inte skulle äta....men jisses vad de tyckte synd om mig...men...vadå det är väl mitt val att inte äta.!!!

Har snart tappat 10kg...fantastiskt!!!

Hagabadet...mmm...det har min man lovat mig när jag tappat 20kg. En helkroppsmassage.... några kilo kvar!!
  • Turnit

VIKTMINSKNINGSLISTA    

Startat:       StartVikt:        MÅLVIKT:     Dagsvikt:            +/-
    Bead                  11/9               107,3kg            67kg          92,0              -15,3kg
    Snart fyra           28/9                92,5kg             72kg          85,6              -10,5kg
    Annika L                                    91,8kg             64kg          85                   -6,8kg
    XtravaganzaNU   9/10                 97,2kg             70kg          89,8                -7,4kg
    Turnit                 13/10              116,0kg            70kg?        104                 -12kg
    escada                30/8               113,4                70 kg        105,9               -7,5 kg
    bustjejen            17/10                71.6                56kg          67,6                -4kg
    .?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.(-12).?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • Turnit

Godmorgon....

Ja, det är lite dålig fart i tråden. Jag passerade 12kg nu!! Helt underbart. Kan numera ha mina gamla arbetskläder. Byxorna sitter lite åt...men jag kan ha dem!! Så från att bara haft ett par byxor och två tunikor på jobbet har jag nu 4 tunikor och 3 par byxor...slipper tvätta så ofta! Härligt!!

Jag får lite dålig respons från xtravaganza just nu. Har i över en vecka bett om schema över träffarna...men det kommer inget. Nu har jag mailat min coach från min mail....men händer inget ändå....Trist!!! Varje gång jag bett om det personligen så vet hon inte vart det är. Ber mig om att få maila...hmmmm.....

Jag tycker det är tråkigt....Är man inte bekväm med datorn så får man väl be om hjälp eller???

Jaja...det var lite smågnäll!!

Ha en bra dag!!

escada och xtravaganzaNu.....bra jobbat!!!

BeaD.....det är ju helt upp till dig hur du vill ha din viktnedgång.....Hoppas du kommer tillbaka snart. Själv har jag inte fuskat en enda gång!!!

.?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.(-12).?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Xtravagansa