• Turnit

Xtravagansa

VIKTMINSKNINGSLISTA    

Startat:       StartVikt:        MÅLVIKT:     Dagsvikt:            +/-

Bead                  11/9               107,3kg            67kg          92,0               -15,3kg
    Snart fyra           28/9                92,5kg             72kg          80,4               -12,1kg
    Annika L                                    91,8kg             64kg          85                   -6,8kg
    XtravaganzaNU   9/10                 97,2kg             70kg          86,6               -10,4kg
    Turnit                 13/10              116,0kg            70kg?         99,5               -16,5kg
    escada                30/8               113,4                70 kg        105,9                -7,5 kg
    bustjejen            17/10                71.6                56kg          65,2                 -6,4kg
    .?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.(-16,5).?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • Turnit

Jag lever fortfarande på ruset att jag är tvåsiffrig. En underbar känsla!!

Jag bytte ut min gröna jacka till den svarta istället häromdagen. Så nu är den gröna nedgraderad till hundjacka. Kan ju inte gå runt i för stora kläder!!!

Ställde mig på xtravaganzas våg i måndags. Hade minskat otroligt mkt i fettmassa.
    ...och kilon. Deras våg sa 98,8...fortfarande tvåsiffrigt!! Härligt!!

Jag kommer nog att leva på detta tills jag går under 90....då kommer jag nog att fatta vad som händer.....kanske.....

Börjat träna igen efter en veckas uppehåll då jag inte mådde riktigt bra.

Har även börjat använda loppfrön...för att få fart på magen.

Hur går det för er andra???

Någon jag ska uppdatera???

KRAM och kämpa på!!

.?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.(-16,7).?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • Turnit

VIKTMINSKNINGSLISTA    

Bead                  11/9               107,3kg            67kg          92,0               -15,3kg
    Snart fyra           28/9                92,5kg             72kg          80,4               -12,1kg
    Annika L                                    91,8kg             64kg          85                   -6,8kg
    XtravaganzaNU   9/10                 97,2kg             70kg          86,6               -10,4kg
    Turnit                 13/10              116,0kg            70kg?         98                  -18kg
    escada                30/8               113,4                70 kg        105,9                -7,5 kg
    bustjejen            17/10                71.6                56kg          65,2                 -6,4kg
    .?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.(-18).?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • Turnit

VIKTMINSKNINGSLISTA    

XtravaganzaNU   9/10                 97,2kg             70kg          85,2               -12kg
    Turnit                 13/10              116,0kg            70kg?         96                  -20kg
    escada                30/8               113,4                70 kg        105,9               -7,5 kg
    bustjejen            17/10                71.6                56kg          61,2               -10,4kg
    .?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.(-20!!).?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • Turnit

VIKTMINSKNINGSLISTA    

XtravaganzaNU   9/10                 97,2kg             70kg          85,2               -12kg
    escada                30/8               113,4                70 kg        105,9               -7,5 kg
    bustjejen            17/10                71.6                56kg          61,2               -10,4kg
    .?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.(-21,2!!).?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • Turnit
    Bustjejen....jag tog bort mig för jag håller min uppdatering på min sida istället.
    Hur går det för dig??
  • Turnit

Jag börjar trappa upp på fredagen...så jag ska pulvra i en vecka till....

Har nu kunnat gå ner ett par storlekar....helt underbart härligt!!

Du är välkommen in till mig....skriver blogg också....

Håller tummar för dig.

Hur gör du på jul??

• Turnit
    xtravaganzaNu....jag har ställt in mig på att upp går man alltid. Men jag börjar pulvra igen på juldagen. Det är bara att ge sig sjutton på det. Fick ett bra tips i min blogg...att skriva kontrakt med sig själv. Så det har jag gjort!! Lycka till!!
    .?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.(-23!!).?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • Turnit

För mig var det inga problem alls.....

.?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.(-23,7!!).?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • Turnit

Jodå...det går bara bra här. Bröt ju min helfart över julen. Så jag åt god mat i fyra dagar. Har nu gått ner mina vätskekilo + 4hg...Känns kanon!!

.?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.(-24!!).?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • Turnit
    Bustjejen....bra jobbat. Visst är det skönt när det fungerar!!! Gott slut och gott nytt!!!
    .?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.(-24,5!!).?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • Turnit

Godmorgon!!

Hur går det för er alla??

Här rasar kilona fortfarande. Gick upp två kilo över jul, men det är ju de klassiska vätskekilona, de går man ju upp så fort man börjar äta....

Har inte många kvar till -30kg.

-30kg...är mkt. Det ser så mkt ut, låter så mkt....ÄR mkt.

Känns otroligt bra i kroppen...hoppas bara att hud och så drar ihop sig ordentligt. Jag smörjer och masserar varje dag.

Hur mår ni??

.?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.(-26,8!!).?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • Turnit
    XtravaganzaNu skrev 2008-01-05 10:59:14 följande:
    Turnit: Vilket resultat! Det är helt sanslöst så duktig du är. Just nu närmar jag mig den magiska "under 80-strecket". Där har jag inte varit på åratal! Nästa vägning ska jag vara under 80. Det känns spännande. Slutmålet är inte så långt borta nu.Vart har alla i tråden tagit vägen? Är det ingen som är kvar i xtravaganza? Jag tycker det är lite drag i vårt lilla forum. Hur har exempelvis julen gått för alla? Jag hoppas det gått bra.
    Bra jobbat!! Visst är det härligt för varje 90-80-70-streck man passerar!! Jag har ju precis passerat 90...överlycklig. Men det roligaste var när jag gick förbi 100!!

Nu väntar jag på -30 och sedan blir det under 80 för mig....hoppas på detta innan 4mars då vi åker på bröllopsresa!!

Ja, jag undrar också vart alla tagit vägen.

Lycka till på vågen!!
    .?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.(-27,3!!).?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • Turnit

Snart -30 här!!!!

Jättelycklig!!!

Har Annika lämnat tråden??

Det är dags att starta en ny!!!! Den stängs om 4dagar!!!

.?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.(-29,5!!).?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • Turnit

Nähä...ingen som har intresse i att tråden lever kvar....Då får det vara.

Jag avslutar xtravaganza nu så jag startar inte en ny tråd.

Har upptäckt att de är bara servicemainded när det passar dem. Tråkigt, men så är det. Har sökt dem sedan igår morse, via mail och telefon. Har någon hört av sig?? Nej.

Så när jag ringde igen...så har hon inte tid att prata med mig egentligen....

Vådå?? Var är deras hjälp då??

Så jag avslutar detta nu!! Fortsätter på annat.

Ha det gott!!

.?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.(-30,4!!).?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Xtravagansa