Varför har man tvättmaskinen i köket?
Ser det ofta i amerikanska hushåll och jag förstår verkligen inte varför?
Ser det ofta i amerikanska hushåll och jag förstår verkligen inte varför?
Vi hade tvättmaskin i köket i vår första lägenhet (en 2:a) helt enkelt för att den inte fick plats någon annnastans.
Förstår inte varför du hänger upp dig på det? Det är väl upp till var och en vart man har tvättmskinen Vi hade den i köket ett tag när vi hade litet badrum.
Haha ja självklart är det upp till var och en.. men jag undrar ändå hur praktiskt det är...att hålla på med kläder mitt i matlagningen lixom....
Du behöver inte laga mat och tvätta samtidigt.Eller hur? Det är väl huvudsaken att man får rena kläder som sagt.
vi har den i köket, får inte plats i badrummet. jag brukar inte hålla på med tvätten när jag lagar mat...
Ha ha, jag vet!
Det är så irriterande när man ser bilder på typ värsta stora lyxiga husen(som det iallafall ska föreställa) som garanterat har plats, eller i IKEA katalogen eller nåt.
Får för mig att det är lite mode typ.
Helt ologiskt, men säkert skitbra för den som har litet badrum.
vi hade frysboxen i hallen i vår förra trånga lägenhet.
Jamen visst känns det som om det har blivit lite av en fluga? För jag kan inte minnas att nån i min omgivning har haft det när jag var mindre.....
Spegel,
Ja de senaste åren faktiskt.
Smart som sagt när det är trångt.
Men jag skulle aldrig ställa en diskmaskin i badrummet.
Eller det kanske man skulle?
Nä ja vet inte... Jag personligen skulle nog inte vilja ha tvättmaskinen i köket..mitt i matosen och disken...Men som sagt har man inte plats nån annanstans så e det ju en fiffig ide...
Hehe och nä..nån diskmaskin i badrummet blir det inte heller.....
Det kanske är något som du får acceptera helt enkelt.Att folk med trånga utrymmen har tvättmaskinen i köket
Ja men då har man ju backup. När diskmaskinen går sönder, då slänger man in porslinet i tvättmaskinen och när tvättmaskinen går sönder, ja men då är ju saken biff - in med tvätten i diskmaskinen. Hur smart är inte det! :-P
Nä skämt åsido. Vet inte varför man har diskmaskinen i köket, men jag måste säga att det ser lite konstigt ut när man inte är van vid det, medan de som är vana vid det tänker säkert inte ens på det.
Det var väldigt vanligt när jag var i england som barnflicka för ca 6 år sen.. Tyckte det var väldigt konstigt först, men sen vande jag mig.
En mamma sa att det var hur bra som helst o slippa gå ifrån sina små för o tvätta, el bära m sig dom o all tvätt.