• Snutteplutt

Provköra rally/folkrace???

Jag har en sambo som fyller år snart och skulle vilja överraska honom med en provkörning på en rallybana med en riktigt rallybil. Är det nån som vet om det finns nånstans i sverige???
    Gärna i mellersta sverige.

• Svar på tråden Provköra rally/folkrace???
  • Snutteplutt

Ingen som har en pojkvän som vet eller provkört...
    Skulle så gärna vilja hitta. Skulle bli världens bästa present...
    Snälla hjälp  mig nån..???

• Hallonmumrika

gå in på motorklubbsida i närheten där du bor...det brukar finnas en massa info om sån där

• jerseyko

Finns norr om Uppsala där har de massa aktivier, b.la så får man köra folkrace, man får köra en felstyrd bil (svänger du ratten till höger går bilen åt vänster) har för mig man får skjuta pilbåge och lerduvor också.

live it tycker jag har väldigt höga priser.

• Snutteplutt

jerseyko vet du om dom har nån hemsida???

• jerseyko
    Snutteplutt skrev 2007-10-18 18:07:46 följande:
    jerseyko vet du om dom har nån hemsida???
    Japp. http://www.bergbymotorcenter.se/

Lite från sidan:
    Vi erbjuder företag och privatpersoner 5-kamper bestående av bl.a yxkastning, bågskytte, lerduveskytte, felstyrdbil, pinjongbil, luftgevärsskytte, samt rallysprint och banracing med Volvo bilar. 
    5-kamperna planeras och arrangeras efter era önskemål. 

Vet många som vart dit på svensexor, möhoppor och kick-offer.
  • Guckin

Jag TROR att på alla folkrace tävlingar kan man ta en tillfällig licens så man kan delta i enbart den tävlingen. Ett tips är att gå in på sbf.se och kolla upp vilken klubb som finns närmast er. Ring och fråga där om dom kan hjälpa dej.

• Musikerpappa

Hejsan!! Åk till den närmsta motorbana/klubb som ni bor vid å fråga om detta.

• vw frippe

Att köra en riktig rallybil är snordyrt flera tusen för en lite stund. om man inte känner någon som har bil i ekonomi klassen, då kan det bli rimliga priser..Känner en som körde rally på sm nivå jag frågade han samma sak jo om man vill betala 8000-10000kr för det så nog kan man prova..

• Moparwoman

OJ! Vilken tur jag hade då som fick en rejäl åktur i en Subaru Impreza, killen skulle ge mig en kick eftersom jag körde dragracing..
    och visst var det häftigt!!

• Snutteplutt

Kompisarna lyckades hitta en kille i Eskilstuna som sambon fick åka med.
    Han var överlycklig när han kom hem!!

Tack för alla era tips

Svar på tråden Provköra rally/folkrace???