• neoaliya

illamående i samband med mens?

Har nu för tredje gången blivit väldigt illamående i samband ( från dagen innan och två dagar frammåt) med att jag ska ha mens. Nån mer som blir det? Har inte hänt förut och jag undrar lite vad det kan bero på?

• Svar på tråden illamående i samband med mens?
  • Freakgirl

Jag har haft så dom två senaste gångerna innan mens, och jag har mått fruktansvärt dåligt. Värre än när jag väntade sonen. Vet inte alls va de kan bero på. men de är skit jobbigt, jag får illamåendet ca 3dagar innan..

• neoaliya
    Freakgirl skrev 2007-10-18 09:31:55 följande:
    Jag har haft så dom två senaste gångerna innan mens, och jag har mått fruktansvärt dåligt. Värre än när jag väntade sonen. Vet inte alls va de kan bero på. men de är skit jobbigt, jag får illamåendet ca 3dagar innan..
    Ja det är ju jättejobbigt. Innan jag fattade att det hade med mensen att göra så gick jag och trodde jag skulle få magsjuka eller nåt Skönt att höra att det är fler än jag
  • Freakgirl

Jo samma här, tänkte på magsjuka, eller så va jag lite orolig att jag va gravid. men sen när man förstod att det hade med mensen att göra blev jag lite paff.. Undrar varför de blir så.. har aldrig haft så tidigare. De känns som man inte vill ta sig ur sängen på morronen när man mår så dåligt, men de är juh bara bita ihop och gå upp.. men som sgat är oxå nyfiken va de kan bero på..

• neoaliya

Då får man väl ta en postafen (som jag levde på under grav) och hoppas att det går bort Vill verkligen veta varför det blir så här? Ska på 3-års kontroll imorgon med ena tjejen, får fråga doktorn då

• Sammie

Här har ni en till som mår lite illa vid mens :
    ">

*Blivande oktobermamma*
  • neoaliya

Haha, ja riktigt så illa är det ju inte, än iaf

• Apple Pie

Uach, jag mår ILLA!!!! Kan man ha någon slags magsjuka, matförgiftning, influnsa, virus? Fast man inte spyr eller har diaree? Känner mig morgonsjuk hela dagen, alltså jag tror inte att jag e gravid fast funderar på om jag ska testa mig innan jag går till doktorn har kännt mig såhär flera dagar...känner annars inga gravid symptom eller nått, ammar ju fortfarande och har inte ens fått min mens. Kan jag ha salmonella? Eller kanske mensen som kommer då?

• isisisis

Jag mår illa både vid mens och vid ÄL.
    Det har börjat på senare tid....

Svar på tråden illamående i samband med mens?