• Ur Tuffa Ria

Handleden är den kroppsdelen som nästan alla tjejer är nöjda med!

Ja! Precis! Handlederna.. Jag jobbar som urmakare/säljare och varje dag kommer det in tjejer som är stolta över sina fina, nätta handleder!

Dom vill prova en klocka och säger:
    Går den att korta? För mina handleder är så smala!
    Eller: Går det att göra flera hål? För jag har så små handleder!
    Eller: Ser den stor ut på mina smala handleder?
    Eller någe sånnt!

Jätte kul! Men det roligaste är att dom har helt normala handleder..(eller större än normala..) Och klock armbandet passar och klockan behöver inte kortas mera än normalt.. Men det är ju sååå underbart! Alla tjejjer! Stora som små. Korta som långa! Tjocka som smala! Alla säger lika och skiner upp som solen när som säger det! Har hafft under 5 år innom branchen ca 5 tjejer som hafft smala och välldigt nätta handleder. Men det är ju så sjut underbart att det finns en kroppsdel som alla tjejjer verkar älska på sig själva! Och inte klagar el gnäller! 

Va stolt över flera kroppsdelar tjejjer!

• Svar på tråden Handleden är den kroppsdelen som nästan alla tjejer är nöjda med!
  • Banana82

*s* jag får klaga över små handleder och händer, jag köper vantar på barnavdelningen och får typ plocka bort halva klockan

Det är skillnad på att ha tid med en annan människa och på att ha tid för en annan människa.
  • sweetpea

Haha - det stämmer, i alla fall på mig! Jag älskar mina handleder och har armband är mitt favoritsmycke - har olika varianter, nästan varje dag.

• Ur Tuffa Ria

Då är du en av dom som har det!! Men endå är det inte härligt!! En kroppsdel som en tjejj är stolt över och skiner som solen över!

• Banana82
    Ur Tuffa Ria skrev 2007-10-18 15:00:28 följande:
    Då är du en av dom som har det!! Men endå är det inte härligt!! En kroppsdel som en tjejj är stolt över och skiner som solen över!
    stolt över, det är ju jobbigt, enda fördelen är att man ser smalare ut trots att man är  modell större