• Mystic

tips på bra haklapp.

ja som rubriken lyder, tips på bra haklappar skulle jag vilja ha, har börjat med smakisar och de blir så kladdigt och mycket tvätt med tyghaklappar, och den plast vi har, en eska, sån vanlig som de flesta ica säljer känns lite hård och stor för henne.. hon är ju liten men sitter bra i sin matstol och plasthaklappen "fastnar" under "bygeln" över bena om ni förstår hur jag menar!:) så blir hon arg och de gör säkert ont med så jag tycker inte om den.. tips på mjuka plast/gummi haklappar eller vad ni nu rekommenderar..
    Gärna bilder och var man kan köpa dem.. gärna på nätet..

• Svar på tråden tips på bra haklapp.
  • BaraPyssel

jag har köpt en på eko (ekohallen). Vet inte vad det är för material, kanske någon slags nylon, kantad med band, den är rätt tunn och kostar 20-25:-. Efter varje måltid så sköljer jag den och hänger över kranen ochd en är torr på 2 timmar. Mjuk och bra är det. Då och då slänger jag den i tvättmaskinen så den blir riktigt ren.

• nicke nyfiken76

Joanna Chmiel skrev 2007-10-18 18:35:22 följande:

jag har köpt en på eko (ekohallen). Vet inte vad det är för material, kanske någon slags nylon, kantad med band, den är rätt tunn och kostar 20-25:-. Efter varje måltid så sköljer jag den och hänger över kranen ochd en är torr på 2 timmar. Mjuk och bra är det. Då och då slänger jag den i tvättmaskinen så den blir riktigt ren.
    Det finns sådana på "Barnens hus" också. 29:- om jag inte minns fel.
  • Mizzz
    Joanna Chmiel skrev 2007-10-18 18:35:22 följande:
    nicke nyfiken76 skrev 2007-10-18 20:19:27 följande:
    Joanna Chmiel skrev 2007-10-18 18:35:22 följande:Det finns sådana på "Barnens hus" också. 29:- om jag inte minns fel.
    Jag köpte en sån på maxi Dom är kanon!
  • Mojdeh

Vi hade från H&M till alva o det var kanon, finns i två tack.

• zasata

har du prövat dom som är som tröjor?
    dom i plast eska tyckerj ag är bäst, men man kan ju klippa lite i dom och sätta dit en snöre eller något så den blir lite mjukare och inte så stor.

• Mystic

Hittade sån som är i nylon , men fickan funkar väl sådär den "fäller ihopa" sig hela tiden.. köpte en babybjörn med en sån med nån slags gummi vid halsen och i lite mjukare plast den kommer säkert bli bra när hon växt till sig lite:) ska lägga in bild i galleriet..

• invo

Hos oss gillar vi Babybjörn, har ett helt gäng...

Svar på tråden tips på bra haklapp.