• Malinmamman

bilder på ditt snygga kakel? KÖK/BAD

Ska kakla om i kök och badrum och vill gärna se bilder på hur du har det hemma! Köket är vitt med en bänkskiva som jag ska betsa valnötsmörk, på golvet ska jag lägga mörkgrått klinkers tror jag...
    Ibadrummet vill jag ha betonggrå stora golvklinkers som liksom fortsätter upp på en vägg som fond och sen något vill på väggarna, gärna annan fopm än standardkvadrater, någon som har tips och bilder?

Malin med världens bästa Ida
  • Svar på tråden bilder på ditt snygga kakel? KÖK/BAD
  • Camilla1977

Jag har nått liknande.. kolla på min blogg, scrolla ner för det finns rätt så mycket bilder längre ner under arbetets gång med både kök & bad...

husnr8.blogg.se/

• flixflax
    Camilla1977 skrev 2007-10-19 09:55:18 följande:
    Jag har nått liknande.. kolla på min blogg, scrolla ner för det finns rätt så mycket bilder längre ner under arbetets gång med både kök & bad...husnr8.blogg.se/
    Åh! vart har köpt renen med värmeljushållare?!?!?!? Grymt snygg.
  • Camilla1977

Renen köpte jag på Beckers Nya Hem. Jag har också sett den på Elextrolux Home...

• Malinmamman

camilla 1977: precis sånt väggklakel i badrum jag tänkt fast på golvet vill jag ha större plattor gärna rektangulära och ljusare grå...

Malin med världens bästa Ida
  • Camilla1977

Mmm, vi ville också ha större plattor på golvet, men det hade blivit knepigt (och sett knepigt ut) att lägga vid våra 3 brunnar som vi har i toan/grovkök... Vif fall måste plattorna vara mindre tyvärr... vi har samma klinkers i hallen, fast större...

• johandra

Jag har bilder på vårt badrum och kök..I köket har vi dock glas istället för kakel..Vilket jag varmt kan rekomendera..

Klinkers i badrum bör dock inte vara så stora då det är svårt att få till fallet på golvet isf...är dom större än 15x15 så brukar hantverkarna börja klaga...

Mamma till världens finaste Ella 060309 + syskon på väg v33
  • astalacasta

Ja, vi valde mosaik på golvet i badrummet just för att det blir lättare att få till fallet mot brunnen på ett snyggt och godkänt (enl våtrumsstandard) sätt.

• Lineri07

jag älskar verkligen glasmosaik och kristallmosaik. satte upp det i mitt kök;

www.homepoint.se/index.php&Itemid=54&task=display&view=display&layout=album&id=14&bigimage=44

finns i många olika härliga färger mm.

• kanskesnart

Har också lite bilder i mitt galleri

• Fonzan

rött kakel i köket, mintgrönt...typ inne på toan...bilder finns

Svar på tråden bilder på ditt snygga kakel? KÖK/BAD