Billiga tester?
Har köpt ägglossningstester från billigatester.se är det nån som vet om dessa är bra eller inte? Eller är billigt=dåligt?
Har köpt ägglossningstester från billigatester.se är det nån som vet om dessa är bra eller inte? Eller är billigt=dåligt?
På mig fungerar de alldeles utmärkt!
Jag kommer aldrig mer använda dom.
Testade och testade och testade utan minsta utslag. Testade olika tider på dagen men inget utslag.
MEN jag blev gravid så ÄL hade jag ju. Slutade i MA.
På mig fungerade de oxå bra.
Superbra tester, är precis lika säkra som tex apotekets. Har använt de vid varje Pergokur och inför varje graviditet, har aldrig visat fel. Dera grav-test är också super.
de e bra har fått utslag 2 gånger o jag hade äl båda gångerna man såg det på vul
Har inga goda erfarenheter tyvärr. Numera kör jag enbart med tester från testlagret.se
De billiga testerna fungerar olika beroende på om man har en högre basalnivå av LH. Själv har jag aldrig lyckats få två starka streck på det billiga testerna
Teststrecket har bara varit svagt eller inte synts alls. När jag fick stegring på CB-digitala på morgonen fick jag inte det minsta utslag på kvällen på det billiga testet
Så för mig fungerar det inte. Men ge det en chans
jag litar inte på dem nej...
jag testat dem 2 månader i rad och inte ett enda positivt.. Och den första månaden togs även 2 blod prover på mig och det visar att jag hade en Super bra ägglossnning..
Aldrig mer!