• Anonym (undrande)

Min mans snopp luktar så illa?

Hej.

Min mans snopp har de senaste dagarbna börjat lukta så illa eller rättare sagt stinker. Det är under förhuden som det stinker. Förstår inte varför. Han duschar ju varje dag och tvålar in snoppen. Igår hade han duschat och ville ha hjälp av
    mig att ansa sig lite därnere. Snoppen lukta så jag sa att han får tvåla in den igen. Sen lukta den mindre. Men idag vid lunchtid kände jag att den stank igen fast han duscha igår kväll. Jag kände doften genom hans jeans bara jag var i närheten av honom. Och då hade han ju duschat igår kväll. Så jag tycker inte att det kan ha bara med dålig hygien att göra. Luktar som gammal flänsost. Varför? Kan det vara svamp eller nån infektion eller vad?
    Min man har inget luktsinne själv så han känner ju inte doften och så här mycket brukar han inte lukta.
    Ej så tänd på sex just nu!! Fast det var just vad min man hoppas på i eftermiddag.

• Svar på tråden Min mans snopp luktar så illa?
  • jennie ellie

Ok, vi säger så här då. Varför använder inte du duschtvålen till musen?
    Anonym (undrande) skrev 2007-10-20 15:22:04 följande:

eh tvålen är inte så starkt pardymerad och varför börjar det lukta illa i veck när tvålen luktar gott?
  • johannaringer

Tror också att det kan ha med att han inte använder intimtvål att göra. Teoteriskt sätt så skulle ju det bli en jävla obalans om man sprutar parfyn direkt på könet, det borde ju vara samma sak med duschtvål.

Om han inte torkar sig så kan det ju luckra upp huden, och det gör att det börjar lukta. En torr snopp = en luktfri snopp

• Anonym

Har blivit rådd att inte använda lactacyd, det är faktiskt inte mycket bättre än vilken annan tvål som helst...
    Prova med bara vatten , man blir faktiskt ren på det oxå. Man behöver inte parfymering för att bli ren....
    Hoppas det blir bättre...

• jennie ellie

Alla runt mig använder den blå lactacyd, oparfymerad. Känns fräsch i doften för att vara parfymfri

• Anonym (Du?)

Har du funderat på att det kan va dig det "är fel på"? Gravid eller nån annan hormonfas som gör dig överkänslig? Stress? Tycker det låter konstigt att dålig lukt skulle komma så snabbt. Kan det va nått han ätit?

Män kan använda tvål på snoppen, mild då så klart. Den är inte känslig som en slida.

• HellviHumle

Jag tror det är för lite sex. Den håller på att ruttna bort. Det blir så när den aldrig blir infettad.

• anzita

Börja att byta ut duschtvålen mot duscholja eller lactacyd.

Om inte det hjälper kan det vara svamp. Du kan också vara infekterad så behandla dig också, annars smittar ni bara varandra om o om igen.

Olika personer är olika känsliga så det finns ingen tumregel som säger att alla killar kan använda duschtvål i snoppen. Men man ska absolut inte använda tvål, det torkar ut och försvagar den naturliga balansen i slemhinnan.

Hoppas han börjar snart lukta gott igen! Inte kul att stinka därnere...

• Häxan Jia
    HellviHumle skrev 2007-10-20 18:22:57 följande:
    Jag tror det är för lite sex. Den håller på att ruttna bort. Det blir så när den aldrig blir infettad.
    Jag håller nog med där. De behövs mer sex helt enkelt för att hålla penis i skick och få honom att vara välsmörjd!
    Födda till original-Varför dö som kopior!
  • Anonym

Har ett tips ang.tvål till underlivet ...fick tipset av en äldre gynekolog...och har inte haft problem...barnängens (fasta tvål) passar mig och har inte haft några problem..använde laktacyd men den funkade inte för mig ...inget svar på TS fråga men det står så mcyket om vad man ska använda ...

• Henrik31

Vid väldigt sur fitta och blandningen av sperma så kan dicken lukta dagen efter om man inte tvättar den direkt efter samlag.
    Räklukten kan sitta i ett par dagar.

Svar på tråden Min mans snopp luktar så illa?