Under overall ?
Om det är kallt ute..så undrar jag om det är för varmt med något fleece under overallen ? Finns det typ något underställ man kan köpa ?
Om det är kallt ute..så undrar jag om det är för varmt med något fleece under overallen ? Finns det typ något underställ man kan köpa ?
Tack..Ni som har typ långkalsonger, kan ni tipsa på några bra ? Har ni dessa under vanliga byxor som vi vuxna har ?
Tack..är detta stället en hel dress liksom eller tvådelat ?
www.polarnopyret.se/Pages/Showroom/ShowroomProduct.aspx www.polarnopyret.se/Pages/Showroom/ShowroomProduct.aspx Är det dessa ? Tack..vår son har ca 86 i bodys och byxor nu, han är ganska lång..ca 79 cm och är snart 10 månader.
Skånetös = Vilken overall har du till din dotter ?
Skånetös = Tack för infon...är lite förvirrad över vad vi jag skall köpa till sonen..Tittade runt idag på overaller på Kappahl och Lindex men är inte förtjust i dem och dem kostar ändå ca 500. Men jag har fastnat för den overallen från POP som du nämde och tänkte buda på en ny på Tradera. Hur är dessa i str ? Bor du nere i Skåne ? Det gör jag..och vi har ju inte alltid vargavinter här nere..skulle det funka med skaljacka, skalbyxor och underställ vid typ 8-10 grader ute i vagn ?
Skulle denna funka annars i Ull från POP ? www.tradera.com/Understall_fran_po_p_pop_i_ull_stl_74_80_NYTT-auktion-49704978
Skånetös = Är dessa overaller stora i str ?