Inlägg från: pelagonia |Visa alla inlägg
  • pelagonia

Under overall ?

Om det är kallt ute..så undrar jag om det är för varmt med något fleece under overallen ? Finns det typ något underställ man kan köpa ?

Våran Viktor kom den 3/1 till Världen !!
  • Svar på tråden Under overall ?
  • pelagonia

Tack..Ni som har typ långkalsonger, kan ni tipsa på några bra ? Har ni dessa under vanliga byxor som vi vuxna har ?

• pelagonia

Tack..är detta stället en hel dress liksom eller tvådelat ?

• pelagonia
    Golvmoppen skrev 2007-10-20 21:18:05 följande:
    TS: Det är inte de som du länkade. Har ingen dragkedja.Under Lager 1 finns de på bild, men inte i ull. Är bara polyester och de var mkt mindre i strl. Hade ett sådant set hemma o provade innan Ullseten hade kommit in.
    Tack skall kika..
  • pelagonia

Skånetös = Vilken overall har du till din dotter ?

• pelagonia

Skånetös = Tack för infon...är lite förvirrad över vad vi jag skall köpa till sonen..Tittade runt idag på overaller på Kappahl och Lindex men är inte förtjust i dem och dem kostar ändå ca 500. Men jag har fastnat för den overallen från POP som du nämde och tänkte buda på en ny på Tradera. Hur är dessa i str ? Bor du nere i Skåne ? Det gör jag..och vi har ju inte alltid vargavinter här nere..skulle det funka med skaljacka, skalbyxor och underställ vid typ 8-10 grader ute i vagn ?

• pelagonia

Skånetös = Är dessa overaller stora i str ?

• pelagonia
    TUA skrev 2007-10-20 22:24:45 följande:
    pelargonia: dom ull underställs overallerna är helt underbara! vi hade en förra vintern och har en även till i vinter,dom är rätt så generösa i storleken.
    Menar du dem Skånetös rek ?
Svar på tråden Under overall ?