• Anonym (que??)

Tolka det här tack!!!

Inatt fick jag ett sms av en kille jag dejtar, allt känns jättebra mellan oss och vi skickar hela tiden fina sms åt varann osv....det han inledde sitt sms med inatt gjorde mig dock förbryllad. Kan ni hjälpa mig tolka hur han menar....

"Hej, vill egentligen inte skriva när jag druckit pga missförstånd, men vill ändå tala om att jag tänker på dig".

Vad menar han alltså med "pga missförstånd"??? är han rädd att jag ska tro att han är kär i mig eller nåt?? vad tror du?hur skulle du mena om d skrev så till någon du dejtar?

• Svar på tråden Tolka det här tack!!!
  • emsan83

haha han va la full å snurrig att han är kär men inte vill att det ska komma fram via ett sms kanske? kramis å all lycka

• älska livet

menar väl att i fyllan kan man skriva massa knas som sedan blir missförstånd..derför ville han igentligen inte skriva till dig men ville ändå tala om att han tänkte på dig..klok kille...å gullig verkar det som *L* lycka till

• Anonym (que??)

emmiz- ...ja man övertolkar väl detta kanske, men jag är sååååå kär att jag blir galen, har aldrig känt såhär för någon...och när jag läste just dom där orden så blir jag så orolit att han liksom menar att "tro inte att jag tycker om dig för mkt nu"-typ... ...gahhhh varför ska det vara så svåååårtt???

• Anonym

Han är väl lite full och tänker på dig men vill ändå inte avslöja för mycket och göra bort sig...typ..
    Men han är ju helt klart intresserad.

• Anonym (!!)

Överanalysera inte- det är livsfarligt! Tror bara han ville tala om att han tänker på dig!

• Hillbillie

Han tänker på dig, men vill inte att du ska dra för stora växlar på det....typ.

• anzita
    Flört Njut av din förälskelse, tids nog förvandlas sagoprinsen till en vanlig groda och då har du annat att bry ditt huvud med.

Menar förståss att han är en vanlig kille och han gillar dig.
  • emsan83

han e lika kär han hihi han slet sig från vina vänner på krogen för att skicka ett mess du finns alltid i hans tankar med *sött*

• Zirup

Jag tolkar det som att han inte vill skriva när han har druckit, just för att det då är svårt att uttrycka sig och han kanske menar en sak men uttrycker det dåligt så att du tror han menar något helt annat. Ungefär som nu. :)

• Anonym (que??)

emmiz-

sitter här och ler nu...han är verkligen den sötaste jag nånsin träffat!!! SÅÅ go!! han kan skriva saker till mig som får mig att bara smälta, och man märker att han verkligen menar det han säger! Hans kompis har "smyginformerat" mig lite om vissa saker han sagt om mig osv..... ....bla att jag verkligen "fångat den killens hjärta"

så därför blev jag bara lite fundersam när hans krev just det där om "pga missförstånd"....vet att man inte SKA övertolka saker, men jag befinner mig just nu i den kanske häftigaste känslan jag upplevt och är ju därmed livrädd att nåt ska gå på tok.....

• kärålajn

Anonym (que??) skrev 2007-10-20 21:55:33 följande:

Hej, vill egentligen inte skriva när jag druckit pga missförstånd, men vill ändå tala om att jag tänker på dig".
    Han menar att du inte tror på vad han tänker/tycker om du får sms på fyllan av honom... att han inte är seriös eller menar vad han säger/skriver, för då kan du ju svara "jaaa, men du var ju full när du skrev det, då menar du ju inget seriöst".
  • Anonym (que??)

tack alla ni som svarat
    tar gärna emot fler tolkningar oxå

• 83Lovika

han menar nog att han egentligen inte vill skriva sådana saker i ett fyllesms men nu inte kunde låta bli
    Han kanske inte vill att du ska tro att han skriver så där bara för att han är full :)

• Åja81

Håller med ovanståendes svar. Han tänker på dej men vill inte skriva det när han inte är nykter för han är rädd för att du ska tro att det bara var nåt han skrev i fyllan...och inte att han verkligen menade det!!

• Anonym

Grattis ts! Ar det forsta karleken for dig kanske eller ar ni lite aldre?

• Anonym (que??)

anonym-nej vi är båda närmare 30 och har mkt erfarenhet båda två...därför häftigt att få uppleva denna känsla nu, trodde inte man kunde känna såhär vid den här åldern ....men förstår att det kan verka som att jag är helt "grön" på området genom mitt inlägg.

• figurehead

Utan att ha läst igenom tråden. Jag tror att killen är rädd för att uttrycka sig lite dumt bara, alltså skriva nåt som du misstolkar. Var inte orolig. Han verkar ju vara en bra kille som tänker på dig.

Svar på tråden Tolka det här tack!!!