medicin vid oro och ångest?
och som man kan ta när man är gravid..jag är en stressig tjej som har väldigt lätt att spänna mig och vara ständigt orolig. Det gör oxå att min puls är ganska hög.
och som man kan ta när man är gravid..jag är en stressig tjej som har väldigt lätt att spänna mig och vara ständigt orolig. Det gör oxå att min puls är ganska hög.
Jag tror man kan ta Lergigan när man är gravid.
Den är mot oro och ångest.
jag ahr ätit den förut förra gången jag var gravid för illamående men jag spydde bara mer av den
fluoxetin och atarax är milda och dom kan man äta när man är gravid men man ska ju alltid prata med sin läkare först. det är väldigt olika från person till person. det viktigaste är att man mår bra under sin gravidiet . finns många olika medeciner prata med en bra läkare bara:)
som en annan sa, yoga är underskattat, samt terapi, det är GRYMT avslappnande och bra för sinnet! Testa de innan du tar en massa piller..
är du gravid?
Annars Atarax och om du verkligen mår dåligt Sertralin.
jag är gravid o mår skit dåligt både psykiskt o fysiskt.. finns det inte en mirakel medicin som tar bort oro o ångest och illamående när man är gravid :-P
min puls ligger nu på när jag är gravid ungefär 87
Mot graviditets illamående kan du ta Postafen.
Finns reseptfritt på Apoteket och är ett åksjukepreparat som jag tar mot just illamående.(jag är dock inte gravid men vet att gravida använder det mot illamående.)
Zoloft kan man äta.
Ligger din puls på 87? Min brukar ligga på runt 95 oh idag ligger den på 125 av nån anl