• Z4R4H

Unga mammor sökes!

Jag söker lite unga mammor som vill prata lite, dela erfarenheter och kanske träffas?

Jag själv bor i Karlstad är 18 år och har en son på nu 3½ vecka.
    Jag bor ihop med pappan till sonen men allting är inte så jävla lätt.

• Svar på tråden Unga mammor sökes!
  • jonnysbrud

Pratar gärna en stund då och då och byter erfarenheter. Bor lite utanför jönköping, har två döttrar varav den ena är femton månader och den andra är en månad gammal

• Z4R4H

Hur gammal är du ?

Måste fråga. Är det inte jobbigt med två så små samtidigt?

• jonnysbrud

jag är 19år (fyller 20 nu i december).
    joo visst är det jobbigt, vår äldsta vill vara med överallt just nu så vi får försöka dela upp tiden jag och sambon med båda barnen, men då när sambon jobbar är det jobbigt men det funkar ganska bra då med. fast värst är det ändå när man ska handla den yngsta sitter ju i bilstolen som vi lägger i kundvagnen och den äldsta i ´´stolen´´ på vagnen men vi får aldrig plats med matvarorna

hur går det för dig då?

• Trollet85

Här är en ung mamma till :) Jag är 21 år och har två små troll.
    En flicka som är 3 och en pojk som är 1.

• LinnV

jag är oxå ung mamma. har en dotter på 2½ och är 18. bor i Falun..

• smurfisar

Får jag vara med? Är 24år och har r3 barn en på 5 en på 3 och lillan på 14 månader

Jag 24 Han 46
  • Z4R4H

jonnysbrud - kan tänka mig att det är jobbigt. tycker det är jobbigt med en bara. har ni testat att ta två kundvagnar?

Hej ni andra. Kul att det finns fler Kanske lite nya internet kompisar :)

• miss vonkan

hej hej, jag pratar gärna med andra unga mammor. Är 19 år och har en tös på 7mån. Hur är läget med er alla? ;)

• Camilla86

hej hej jag e en mamma på 20 har en son på 10 månader
    hur e det me alla??

Liam våran älskling
  • smurfisar

Här är det bra och får äntligen ta alla barnen till dagis i morgon. De har varit hemma sedan i tisdag på grund av magsjuka. Det är 4 gången de haft det nu på 2 månader. Inte lätt med alla baskilusker på dagis :)

barnen har somnat och man får lite tid för sig själv såååååååå skönt

Jag 24 Han 46
Svar på tråden Unga mammor sökes!