• Z4R4H

Unga mammor sökes!

Jag söker lite unga mammor som vill prata lite, dela erfarenheter och kanske träffas?

Jag själv bor i Karlstad är 18 år och har en son på nu 3½ vecka.
    Jag bor ihop med pappan till sonen men allting är inte så jävla lätt.

• Svar på tråden Unga mammor sökes!
  • Ofir1

Jag är inte mamma än, men hoppas bli det inom de närmsta veckorna eller kanske t.o.m. dagarna. Vi väntar tvillingar som är beräknade till 13 nov.
    Så där tok-ung är jag inte heller för den delen . Men ganska ung iaf. Jag  fyller snart 21år  och min sambo är 24 år.
    Vi bor i Karlstad.

♥ Ofir1 + Darkest July ♥ 2 små hjärtan, vecka 37 ♥
  • Pusselbiten86

Här är en skåning.. heter Emma. är 21 år.
    har Noah på 17 Månader o Thias på 3 månader

dvs det är 14 månader mellan mina pojkar...åhhh GUD va skoj det är

♥ Noah 26/5-06, Thias 24/7-07
  • smurfisar
    Ofir1 skrev 2007-10-21 21:42:21 följande:
    Jag är inte mamma än, men hoppas bli det inom de närmsta veckorna eller kanske t.o.m. dagarna. Vi väntar tvillingar som är beräknade till 13 nov.Så där tok-ung är jag inte heller för den delen . Men ganska ung iaf. Jag  fyller snart 21år  och min sambo är 24 år. Vi bor i Karlstad.
    åååååååå vad spännande för dig. hur känns det med tvillingar i magen? Inte ordagrant då men kännslan att få två sammtidigt?
    Jag 24 Han 46
  • Ofir1
    smurfisar
    Ja, vad ska man säga.. Vi tycker förståss att det är helt underbartSkrattande Men det är ju lite nervöst också. Hur förlossningen kommer gå och hur det kommer gå sen. Men det blir nog bra. Vi vet ju lixom inget annat. Man är så inkörd på det här med tvillingar nu att det nästan känns bissart att det faktiskt finns folk som "bara" får ett barn eller "bara" har ett barn i magen. Jag skulle aldrig vilja ha det annorlunda... eller ja det skulle isf va när de fått magsjuka för 4:e gången månadRäcka ut tungan Fy vad jobbigt. Hoppas dina är immuna ett tag framöver nu.
    ♥ Ofir1 + Darkest July ♥ 2 små hjärtan, vecka 37 ♥
  • jonnysbrud

Z4R4H: har inte provat två kundvagnar än. men det blir nog väldigt jobbigt när man ska gå bredvid varandra eller när man kommer till kassan ska försöka det dock nästa gång

vad roligt att det kom fler unga mammor till tråden hur är det med er?

• smurfisar
    Ofir1 skrev 2007-10-21 22:31:29 följande:
    smurfisar Ja, vad ska man säga.. Vi tycker förståss att det är helt underbart Men det är ju lite nervöst också. Hur förlossningen kommer gå och hur det kommer gå sen. Men det blir nog bra. Vi vet ju lixom inget annat. Man är så inkörd på det här med tvillingar nu att det nästan känns bissart att det faktiskt finns folk som "bara" får ett barn eller "bara" har ett barn i magen. Jag skulle aldrig vilja ha det annorlunda... eller ja det skulle isf va när de fått magsjuka för 4:e gången månad Fy vad jobbigt. Hoppas dina är immuna ett tag framöver nu.
    Vad spännande det låter. Jag hoppas att förlossningen går galant.
    jonnysbrud skrev 2007-10-22 01:47:07 följande:
    Z4R4H: har inte provat två kundvagnar än. men det blir nog väldigt jobbigt när man ska gå bredvid varandra eller när man kommer till kassan ska försöka det dock nästa gång vad roligt att det kom fler unga mammor till tråden hur är det med er?
    När vi handlar hela familjen har vi i blan då vagnar det har gått jätte bra. Nu springer mest Teo och Leon runt med barn kundvagnarna och har rally suck.
    Jag 24 Han 46
  • miss vonkan

Här är det bra, idag tänkte jag gå till badhuset med tösen. Brukar ni gå dit? Hur är det med er alla annars?

• jonnysbrud

smurfisar: ååh vad jag längtar tills döttrarna kan ha sina egna ´´kundvagnar´´ det är ju så sött

• Z4R4H
    Ofir1 skrev 2007-10-21 21:42:21 följande:
    Jag är inte mamma än, men hoppas bli det inom de närmsta veckorna eller kanske t.o.m. dagarna. Vi väntar tvillingar som är beräknade till 13 nov.Så där tok-ung är jag inte heller för den delen . Men ganska ung iaf. Jag  fyller snart 21år  och min sambo är 24 år. Vi bor i Karlstad.
    Åh karlstad bor Grattis till tvillingarna (även fast de inte kommit än)
  • Camilla 85

är en ung mamma på 22 och en son på 9 mån.. =) byter gärna erfarenheter elle rbara snackar lite

Svar på tråden Unga mammor sökes!