• Trancequeen

Jag älskar min mamma

Jag vill bara be om ursäkt för att jag var så jobbig när jag var tonåring. Hur jag djävlades med dig och pappa, hur jag gjorde allt för att vara så besvärlig som möjligt.

Många gånger fick jag säkert er att tvivla på er själva som föräldrar, men jag vill bara säga att ni är mitt allt och att jag älskar er så mycket!

Ni har gett allt ni har till mig, hur ska jag någonsin kunna ge tillbaka det till er? Hur ska jag kunna förklara för er att det svider i mitt hjärta när jag tänker på att jag aldrig kommer kunna göra tillräckligt mycket för att visa min uppskattning för er.

Och du, min älskade mor, får inte ge upp nu för att du har fått tillbaka cancern. Jag ska finnas där för dig varje dag och hjälpa dig att ta dig igenom allting. Det är det minsta jag kan göra för dig, så ofta som du fick vara vaken hela nätterna av oro över var jag höll hus.

En vacker välformad kropp är föga garanti för någon högre intelligens eller medvetenhet
  • Svar på tråden Jag älskar min mamma
  • Trancequeen
    Aaliyah: Tack! Jag känner mig så hopplöst liten när jag försöker tänka ut hur jag ska kunna visa mina föräldrar hur mycket jag älskar dom?! Det är andra gången hon har bröstcancer, hon har gått igenom halva behandlingen med cellgifter, ska sedan opereras och efter det strålas för att vara på den säkra sidan. Att se henne så svag gör så ont.
    En vacker välformad kropp är föga garanti för någon högre intelligens eller medvetenhet
  • Aaliyah

Alla har nog förresten sagt saker de ångrat till sina föräldrar. Man förstår inte när man är barn att föräldrarna faktiskt också är personer med känslor som kan bli sårade. Men det betyder ju inte att man inte älskar dem.

• Tinaflina

Hej, jag vet hur du känner dig. Min mor är inne på sitt 8:e år med bröstcancer och det har varit flera återfall. Just nu mitt uppe i ett också tyvärr.
    Önskar att jag kunde förklara hur mycket hon betyder för mig trots alla gånger jag varit vresig och jobbig.

Kramar

• Trancequeen

Jag tycker att det är så jobbigt och frustrerande! Jag bara sitter och gråter och tänker på henne, men jag kan inte ringa henne nu, hon blir så orolig om jag säger att jag gråter.

När mina barn kommer in i tonåren och är jobbiga, så kommer jag i alla fall att ha insikten om att dom älskar mig, det lär ju hjälpa mig att orka med :)

• Trancequeen

Sitter och lyssnar på Sweetbox - Everything's Gonna be Alright och tårarna börjar verkligen svida i ögonen. Skyller lite på mina menshormoner också :)

• Trancequeen

Jag var ensam när jag skrev detta, men min sambo kom hem lite senare så jag pratade med honom och det slutade bra. Dessutom skickade jag ett sms till min mor som beskrev hur jag kände och hon blev jätteglad :)

Svar på tråden Jag älskar min mamma