• Anonym (pirrig)

Tredje dejten (fr nätet) - när bör man kyssas/hångla???

Hjälp!

Jordens charmigaste kille har jag träffat genom internet! Vi har hållit telefon- och sms-kontakt sen augusti, men träffades först för 3 veckor sen....därefter har vi setts en gång i veckan, dvs 3 ggr sammanlagt!

Jag gillar honom mer och mer ju mer jag träffar han! MEN jag blir så läskigt osäker av och till, han har inte försökt med några närmanden alls..... Kan det va så att han inte gillar mig på det viset?? Han ringer inte gärna heller, utan sms:ar mest... Han har sagt att han tycker jag är snygg, men sen har han inte gett så mkt mer komplimanger....vi har enormt kul ihop däremot och skrattar mest hela tiden....

Hur ska jag veta om han gillar mig?? Borde man "göra nåt" efter 3 dejter??

Jag känner att jag gärna är nära han fysiskt, men jag är också rädd för att kasta mig in i nåt....därför har jag inte försökt göra nåt...jag vill lära känna han först.

Men tänk om han inte vill, inte gillar mig??

(Tilläggas bör kanske att han är 5 år yngre än mig..)

• Svar på tråden Tredje dejten (fr nätet) - när bör man kyssas/hångla???
  • Me o Mike

Han skulle väl inte ha träffat dig 3 ggr om han inte gilla dig!? Kyssen kommer när det känns rätt.. Det är en grej som kommer i rätt stund!! Och det måste inte vara efter 3 dejter.. Kan ta lng tid också!!

• Anonym (pirrig)

Mulle: Tack, men är det liksom inte skumt att vi inte gjort nåt sånt än? Tyder det kanske på att vi inte är värst tända på varann? *orolig*

Jag VET att jag gillar han, men vet ej vad han tänker....är det knasigt att inget hänt än??

• Me o Mike

Nää inte alls knasigt!!

• Anonym (pirrig)

Huh...hm..... Tack.

*grubbel*

• Anonym (pirrig)

Inga fler tips???

Hur länge dejtade ni innan ni blev "ihop"?

• Anonym (pirrig)

Mulle: Åh.....3 dagar??? Då är vi ju helt efter jag och han....

• puttekula

Hmm... finns nog inga generella regler om hur det ska vara, misstänker att det är lika olika som det finns par.

Känner du själv att vi vill ta steget vidare så ta initiativet själv med en puss/kyss. Kan ju vara så att han är blyg också.

• Me o Mike

Jo men som jag skrev.. Det händer när det är dags! Men när blev jag Dr Phil...

Anonym (pirrig) skrev 2007-10-21 21:08:40 följande:

Mulle: Åh.....3 dagar??? Då är vi ju helt efter jag och han....
  • Anonym (pirrig)

puttekula: Jag vill lära känna han först och känna mig trygg med han, men jag är van att killar går på om de är intresserade....därför har jag nu blivit orolig varför han inte försökt nåt...men som sagt kanske blyg....

Mulle: Japp.

Svar på tråden Tredje dejten (fr nätet) - när bör man kyssas/hångla???