Trött på karlns ex...
Måste bara skriva av mig... Är gravid i v 34 med killen. Och hans två barn. En son på 7 och en flicka på 4 år. De är glada åt sitt nya syskon. Ha ganska nyligt blivit sambo och lever familjeliv på heltid vilket är inte alltid de lättaste som ensamvarg... Killen har sonen på heltid och flickan varannan vecka. De är samma mamma men komplicerad relation så sonen vill ej träffa sin mamma. Och hon anstränger sig ej för deras relation.
Jag kan bli riktigt förbannad inombords då barnens mamma lever utan barn varannan vecka och vi är aldrig barnfria om inte farmor och farfar ställer upp. Ja jag ska vara tacksam för att jag fått en familj men här glassar barnens mamma runt varannan vecka och får ta hand om sig själv och jag får gå omkring och städa och fixa JÄMNT efter hennes barn och försörja hennes son på heltid. Jag har lagt åtskilliga tusenlappar på barnen men hon har knappt lagt något på sin son som hon inte lever med efter separationen...
Jag kan inte göra något åt situationen. Men visst blir man trött speciellt nu då man är gravid och orkar inte lika mycket... Killens barn är duktiga, de är inte de... men att man aldrig får ta hand om sig själv...
Visst kan jag resonera att killen får sköta barnens mat och kläder och fostran men då funkar ju inte vardagens familjeliv.
De separera för att mamman var ständigt otrogen... Och här får jag fostra hennes barn för de....
Jag älskar verkligen barnen, de är inte de,,, men att hon ska glassa runt gör mig off...