• Svar på tråden Fjunig om man är smal
  • små fötter

Har hört att det är en hormonell grej, men jag vet inte säkert. Kanske för att behålla värmen? Räcka ut tungan

Två änglar i min mage - tre i himlen
  • TheMilky

Vid stark viktnedgång så producerar kroppen mer kropsshår, för att skydda oss mot kyla. Ligger i våra gener.

• Charlotte87

har alltiod vart extremt smal även om jag kan äta vad jag vill. men nu har jag gått ner mer tror jag efetrso jag märker av fnunen.

• små fötter
    Charlotte87 skrev 2007-10-22 14:45:00 följande:
    mm har me hört att man får mer fjun då. för att skydda. fler som har då?
    Jag har varit ganska ordentligt "fjunig" i perioder Skrattande och jag är ganska smal
  • små fötter

dunigt på kinderna, armarna, ryggslutet och sådär Generad Hur "smal" är du om man får fråga det...?

• TheMilky
    Charlotte87 skrev 2007-10-22 14:44:06 följande:
    skydda för man är så smal? går det bort när man gårr upp i vikt ?
    Jag är överviktig, men när jag rasade i vikt en gång så fick även jag mer kroppshår, fast jag inte var supersmal. Din kropp är ju intälld på en viss mängd fett, och om detta ändras på något sätt, så kompenserar ju kroppen med att antingen ge dig lite mer "päls", eller så faller det av, om du går upp i vikt eftersom du då värms av mer fett.
  • Charlotte87

jaha Ok..

jag själv tycker jag är fet men det är jag inte säger alla. vill gärna gå ner typ 5 kilo.

170 å väger väl typ 56- 57 vilket jag tycker är helt normalt. men alla säger att jag blitt grymmt mager

Svar på tråden Fjunig om man är smal