• Anonym

Stora dildos!

Har en fråga!
    Varför ska dildos vara så stora? jag tänker på dom här bamsingarana med sug propp i en ända från "16cm runt om" och uppåt(inte många killar som har så STORA?

Och ni tjejer som provat sånna är det stor skillnad mot en mindre? kommer ni lättare med en STOR?

Mvh undrande

• Svar på tråden Stora dildos!
  • Anonym

ja man kommer lättare med en stor

• Anonym (sådä fåva)

jag köpte en sådan till min tjej.men den var alldeles för grov.
    så den har hon bara andvänt en gång .

• Grabbo

En dase är inte konstruerad för maximal/snabbast möjliga njutning för tjejen. Genomsnittsdasen är mindre än genomsnittsönskningen i sänghalmen.

Jag gissar vidare...

Killar vill genomsnittligt ha en längre tjej med lägre bmi än genomsnittet på jorden.

Fan, de är bara o kompromissa och gå halva vägen

• knasmaija

jag hade ett sexparty i helgen o där fanns en riktigt stor dildo och tjejen som var värdinna berätta att de största dildosarna är gjorda av män!

• Anonym (Mus)

Jag fick först en rätt så stor dildo på skoj av en vän. Den var kul att leka med och allting, men lite väl stor tyckte jag... Önskade mig en av väninnorna i 30-årspresent och fick en som är nästan exakt som gubbens i storlek så att säga. Litegranna smalare fram åxå, å den leks det mera med. Ja, inte för att det leks så mycket just nu när man e gravid men. *blinkar* Men visst tycker jag det är lite mer upphetsande med tanken på en stor, både dildo och riktiga varan så att säga.

• Anonym (sådä fåva)
    knasmaija skrev 2007-10-22 15:18:57 följande:
    jag hade ett sexparty i helgen o där fanns en riktigt stor dildo och tjejen som var värdinna berätta att de största dildosarna är gjorda av män!
    ja det kanske stämmer.kanske är gjorda för männ att ha i baken.
    har hört att många av dom som har stor kuk gillar att knulla killar i röven för att det inte går att få in den i fittan.det kanske stämmer.
  • Anonym

Anonym (sådä fåva) skrev 2007-10-22 15:22:24 följande:

ja det kanske stämmer.kanske är gjorda för männ att ha i baken.har hört att många av dom som har stor kuk gillar att knulla killar i röven för att det inte går att få in den i fittan.det kanske stämmer.
    "Stavning" jaja

vad jag vet så är det lättare att få in något i fittan än i "röven" det där tror jag inte ett smack på!!!
  • Anonym

Anonym (Mus) skrev 2007-10-22 15:20:04 följande:

Jag fick först en rätt så stor dildo på skoj av en vän. Den var kul att leka med och allting, men lite väl stor tyckte jag... Önskade mig en av väninnorna i 30-årspresent och fick en som är nästan exakt som gubbens i storlek så att säga. Litegranna smalare fram åxå, å den leks det mera med. Ja, inte för att det leks så mycket just nu när man e gravid men. *blinkar* Men visst tycker jag det är lite mer upphetsande med tanken på en stor, både dildo och riktiga varan så att säga.
    okej men vad snackar vi om för storlekar!!! *blink* *blink*
    men som någon sa, dom stora grejerna är säkert tillvekade av män som blir upphetsade av att se en uppspärad fitta
  • Anonym (Lillsnutta)

Jag har en av modell RIKTIGT stor och ja, jag kommer lättare med den. Eller kanske inte lättare, mer intensivt och hårt när jag är riktigt uppfylld.

LS

• Agapi

Finns ju dildos i alla storlekar, inte bara bauta. Sen tycker jag de är väldigt dumt att skriva att "man kommer lättare av stora" då de är väldigt personligt.

Jag själv kommer verkligen inte lättare av stora utan får bara ont och tycker de är obehagligt.

• Hebbebebbe

Jag har också massa olika storlekar o kan tycka det är kul med dom stora ibland. Men jag kommer absolut inte lättare av dom.

• Anonym (experiment)

Jag känner en tjej som testade det där med grönsakslådan och hur stora saker man kan använda. Hon fick ge sig efter auberginen...

• Anonym (man)
    Anonym skrev 2007-10-22 14:49:29 följande:
    H "16cm runt om" och uppåt(inte många killar som har så STORA?
    Ja, förutom 90% av pojkvännerna till FLs skribenter då.
  • Anonym

Anonym (man) skrev 2007-10-23 08:37:07 följande:

Ja, förutom 90% av pojkvännerna till FLs skribenter då.
    jo det klart, det va ju dumt av mej att skriva det
Svar på tråden Stora dildos!