• Anonym

Stora dildos!

Har en fråga!
    Varför ska dildos vara så stora? jag tänker på dom här bamsingarana med sug propp i en ända från "16cm runt om" och uppåt(inte många killar som har så STORA?

Och ni tjejer som provat sånna är det stor skillnad mot en mindre? kommer ni lättare med en STOR?

Mvh undrande

• Svar på tråden Stora dildos!
  • Anonym

ja man kommer lättare med en stor

• Anonym

Anonym (sådä fåva) skrev 2007-10-22 15:22:24 följande:

ja det kanske stämmer.kanske är gjorda för männ att ha i baken.har hört att många av dom som har stor kuk gillar att knulla killar i röven för att det inte går att få in den i fittan.det kanske stämmer.
    "Stavning" jaja

vad jag vet så är det lättare att få in något i fittan än i "röven" det där tror jag inte ett smack på!!!
  • Anonym

Anonym (Mus) skrev 2007-10-22 15:20:04 följande:

Jag fick först en rätt så stor dildo på skoj av en vän. Den var kul att leka med och allting, men lite väl stor tyckte jag... Önskade mig en av väninnorna i 30-årspresent och fick en som är nästan exakt som gubbens i storlek så att säga. Litegranna smalare fram åxå, å den leks det mera med. Ja, inte för att det leks så mycket just nu när man e gravid men. *blinkar* Men visst tycker jag det är lite mer upphetsande med tanken på en stor, både dildo och riktiga varan så att säga.
    okej men vad snackar vi om för storlekar!!! *blink* *blink*
    men som någon sa, dom stora grejerna är säkert tillvekade av män som blir upphetsade av att se en uppspärad fitta
  • Anonym

Anonym (man) skrev 2007-10-23 08:37:07 följande:

Ja, förutom 90% av pojkvännerna till FLs skribenter då.
    jo det klart, det va ju dumt av mej att skriva det
Svar på tråden Stora dildos!