• kissemiss

lättare gravid efter spolning?

Är det sant att man har en ökad chans att bli gravid efter kontraströntgen av äggledarna?

• Svar på tråden lättare gravid efter spolning?
  • kissemiss

BIM idag. ingen mens i sikte än men vågar inte testa blir så besviken om det är neg.

• kissemiss

Min mens verkar inte heller vara på gång. ska ta mig samman å testa ikväll. bara jobbigt å gå å hoppas i onödan.

• kissemiss

Fortfarande ingen mens men jag vågar inte testa heller... är en sån fegis!

leksakspistol skrev 2007-11-11 20:41:16 följande:
    nja, tror inte det. känns lite som den är på g. testade igår morse o det va neg. men vi får se..kissemiss: hur har det gått för dej?
  • kissemiss

Testade neg igår kväll och sedan kom mensen nästan som på beställning. Blev så fruktansvärt besvken... brukar aldrig ha sen mens. men det kanske stämmer att cykeln kan ändras för en del efter spolning.

Har din mens dykt upp? Hoppas den håller sig borta!

I bland känns det så vidrigt jobbigt att inte bli gravid. Vissa månader är tyngre en andra. Detta är helt klart en sådan.

leksakspistol skrev 2007-11-12 19:18:03 följande:
    hoppas för din skull!min är på väg nu.
  • kissemiss

fina bilder i ditt galleri, tycker särskilt om iprenbilden.

leksakspistol skrev 2007-11-13 18:49:39 följande:
    kissemiss: yes, min har kommit. tråkigt att din också kom
  • kissemiss

Vi verkar vara lite på sammma ställe i cykeln. BIM på måndag. andra försöket efter spolning. ska försöka att inte blev så basviken som jag blev förra gången mensen dök upp.. men vi får hålla tummarna för oss båda!
    Vädur 78 skrev 2007-12-06 19:58:54 följande:

Väntar på resultat efter andra försöket efter spolning. Men det känns precis som det brukar så det blir nog inget plus denna gång heller men vet nog säkert på onsdag.
  • kissemiss

Ja, hoppas hoppas! tyvärr verkar just det här med att få ett barn vara ett väldigt orättvist spel...
    Vädur 78 skrev 2007-12-08 13:05:17 följande:

Kissemiss: Ja det vore ju såååååå kul om vi skulle plussa!!! Håller tummarna för oss och alla andra som vill plussa!Det måste väl finnas någon rättvisa i den här världen eller???
  • kissemiss

Idag kom mensen, en dag sen... suck. men har fått besked om att vi ska påbörja ivf i januari.

• kissemiss

en kompis till min har precis plussat en månad efter spolning! så det kan nog stämma att det kan vara lättare. jag däremot går och väntar på spraystart den 31 jan.

Svar på tråden lättare gravid efter spolning?