• Svar på tråden NODEJA`S babbeltråd.... gubbarna fortsätter!!!
  • JHarvey
    Oskulden är MIIIIIIIIN!
  • JHarvey
    Cool wohoooo, jag fick den...Najsigt Räcka ut tungan
  • minbebis76

Buuuhhhu, jag ville juh!

Flyttar nu in i denna tråd. Adjöss till den gamla *vinkar*

• Hilla

Yäää! Cool

Fortsätter väl ekonomipratet:

Jag o sambon har delad ekonomi. Haft sen vi flyttade ihop som små ynglingar
    Han tjänar dubbelt så mkt som mig, men han betalar också ALLA räkningar ENSAM.
    Jag köper mat, kläder till barnen, prylar till vårt hem, ser till att presenter o julklappar och annat förutom räkningarna blir betalt

Jag sköter all betalning, B hatar sånt...han är glad att jag håller i tyglarna där.

Bilen, btw...kul o se dig här! Jaså han kryper nästan? Passa på o njut INNAN han e riktigt igång! Nellie har krupit nu i 2 månader, och det går FORT. Jag kan inte ens vila rumpan om hon e vaken. VILDE Men kul är det.

(¯`°?.¸ ♥ Leo & Nellie ♥ ¸.?°´¯)
  • minbebis76

Har kvar de gamla länkarna till våra gamla trådar. Våran "värsta" tråd hade mer än 8000 (!) inlägg. Den vi precis lämnat hade bara 3000 någonting. Får se vart denna slutar

• Hilla

minbebis, oj...kasst! Nu får vi fanimej klå 8000!!

SPAMMA för faaan

*näää*

(¯`°?.¸ ♥ Leo & Nellie ♥ ¸.?°´¯)
  • minbebis76

Hilla, precis vad jag tänkte

• LillaMy72

minbebis: När var det vi skrev mer än 8000 inlägg? Medan alla var i slutet på graviditeten, gick hemma och väntade på förlossning och inte hade annat att göra än sitta vid datorn?

• biltokig1
    Jharvey > GRATTIS!!! hihi

Hilla
    > kul att se dig oxå monzen har ju ålat i 3 mån med räser fart men nu börjar han få kläm på kryperiet oxå, ställer sig mot allt och börjar gå ut med möbler så jag trodde han skulle strunta i att krypa.

näeee måste betala räkningarna nu, med tanke på ekonomi snacket!!!

Vi har typ delad, typ gemensam... betalar våra egna mobilräkningar, försäkringar osv. men betalar lika mycket till huskontot sen sköter Emil mat, bensin m.m. och jag handlar grejer och kläder. När mina pengar är slut så betalar älsklingen. Bråkar aldrig om pengar.

PUSS PUSS på er sötisar
    Monz 061127 Mammas lilla prins!!!
Svar på tråden NODEJA`S babbeltråd.... gubbarna fortsätter!!!