• VIP

NODEJA`S babbeltråd.... gubbarna fortsätter!!!

åh nu blev det svårt att komma ihåg saker från gamla tråden, hakar på det ni skrivit om här i nya fina tråden

grattis smirre till huset! superkul! när är inflyttning?

här har vi gemensam ekonomi. vi borde ha ett gemensamt konto för just nu är det bara jobbigt att gå in hos den andra och föra över pengar om ens egna är slut. vi har heller ingen budget vilket gör att alla pengar bara rinner iväg. vi har inga egna pengar vilket verkar skönt för jag unnar mig aldrig nåt för jag tycker aldrig vi har pengar och så blir jag lite putt om J köper minsta lilla. fast det är ju också för att han "kostar" mkt mer i vanliga fall också; äter lunch ute varje dag, dator, datorprogram etc. usch måste ta tag i det här..

vi var på 10-månaderskontroll idag, klappar allas bebbar händerna? Vilmis var inte på humör att göra nåt sköterskan ville men jag tror hon bara klappat händerna en gång hemma. sen känns det inte som om hon fattar vem som är vem om man frågar henne. hon sa typ lampa en gång men sen har det varit tyst. eller inte tyst, hon snackar heeela tiden men inga ord man fattar eller att hon pekar och menar nåt med det hon säger.

det kommer väl men man kan ju aldrig sluta oroa sig när alla bebbar här inne springer omkring och snackar redan typ

• VIP

just det, jharvey: skönt att det ordnade sig och hoppas det håller i sig. tänker du ta en ny tid iaf?

sen tycker jag att förra inläggsstatistiken var under all kritik, vi var faktiskt inte ens uppe i 3000 inlägg

• VIP

nu har jag varit inne och gjort en räd på facebook och lagt till alla nodejare jag hittat det var nån jag inte ens kände igen, man ser ju inte mammorna så ofta hehe

nu ska jag lägga mig snart, har lagt kameran på laddning inför imorn. ses

• VIP

gomorron!

grattis bilen på födelsedagen, hoppas den blir super!

alla bebbar är så fina, eller ska man säga barn? alla är så stora.

här vill vilma inte sova förmiddag, har försökt i 1½ timme att lägga henne och tog nu upp henne så hon får leka sig trött till nästa sovpaus. nu kan jag ju inte duscha och raka benen tills vi ska gå och bada. himla unge

• VIP

pela: har han 3 tänder där nere?! duktig kille!

• VIP

pela: är nästan 100 på att håret kommer. hår förändras ju under hela livet. nästan alla mina syskon som nu är mörkhåriga var blonda som barn till exempel.

• VIP

SÅ HÄR GAMLA ÄR GUBBARNA:

23: Meria, JHarvey, cooki
    24: Hilla
    26: Skruttan, Myran Frisk (i 46 dagar till, sen är jag 27) Krodan
    27: Majlo
    28: Biltokig1, VIP
    31: Minbebis
    32: Pelagonia (Blir om ca 1 månad 33)
    35: LillaMy72

• VIP

bilen: skön födelsedag det låter som du haft och schysst dammsugare du fått!

måste bara få berätta att vimsan idag sovit ½ timme på hela dan. bara vägra sova den lilla skitungen men hon har varit glad heeela dan, helt sjukt. tur att man har en glad unge när hon inte vill sova

vi går och badar på onsdagar (alltså idag) med några andra mammor och 2 av dom var gravida, i 10:e resp 14:e veckan. man blir ju bebissjuk ju!

nu ska jag in på facebook och leka och sen sova, natti

• VIP

Gomorron tråden!

Är så himla trött måste jag bara få säga, det är inte för att jag är utvilad som jag är uppe innan tuppen. Ska träffa en gammal kompis och behövde duscha medans jonas fortfarande är hemma för annars blir det ju inte av. snark

Vaknade en gång i natt av att vilma ligger som en korv över mig och sover, undrar hur länge hon legat så innan jag "hittade" henne

Om nån från träffen har nån bild på vilmis får ni gärna maila till mig, nästa träff borde vi ta nån sorts gruppbild tycker jag. kanske på både barnen och vuxna vore kul.

Svar på tråden NODEJA`S babbeltråd.... gubbarna fortsätter!!!