Babytyger, vart kan man hitta det?
Tänkte sitta och sy lite till vår "Liten", men jag lyckas inte hitta tyger som är både fina och mjuka. Vill ju inte ha något som river eller sticks...
Tänkte sitta och sy lite till vår "Liten", men jag lyckas inte hitta tyger som är både fina och mjuka. Vill ju inte ha något som river eller sticks...
ja det undrar jag oxå. letar efter tyg till våran babykorg som lillen ska ha första tiden... inte änns hemtex hade något fint
har sett många som hittat tyger på bauhaus. men då krävs det ju att man bor i närheten av ett sånt.... =/ å jag gör det inte =(
barntyger.se/
fast ska man ha mjukt tyg så är ju trikå bäst...
ikea har ju fina tyger också.
jag ska ha vanligt bomullstyg ska sy överdraget själv.
ikea i jkpg har inget bra utbud iaf... inte som passar till en babykorg.
åhlens har lite, men det beror ju på vad du ska sy, de har inga kläd-tyger.
behöver gulligt bomullstyg i metervara :)
har ni jysk? har inte varit på jysk på länge men de har haft tyg till bra priser i alla fall tidigare...
då finns det lite, inte massor men lite=O) billigt. Köpte själv där för att göra ammningskudde av.
jag tycker att det är jätte svårt! Har varit inne på Jysk... Bar priser, men inget tyg som till talar mig att ha till min bebis. Ska in på ikea på lördag och glo lite. har varit inne i alla möjliga tyg affärer, men nä! Det är nästan så att jag köper färdiga filtar och klipper ner dem till trasor och syr lapptäcke av dem!
Jag har sett mycket fint inne på Panduro. Tyvärr är priserna höga, men det går ju i gengälld inte åt så jättemycket!
Var inne och kolla på Panduro, men jag hittade inte riktigt dem där gulliga tygerna med nallar eller disney som jag bara älskar till bebisar.
www.stoffochstil.se har stort utbud av tyger.