-
-
Dagens blogg är den första på några dagar och avhandlar hela helgen… Närmare bestämt fredagens mys med gubben, kroppen som liknar en jelloklump, den enormt krångliga blöjdjungeln och givetvis om att Sessan nu har fått sin första handväska! www.nogg.se/annikaochmats
-
Sömn, ge mig lite sömn, nej förlåt ge mig hinkvis med sömn!
Ja dagens blogg handlar helt enkelt om sömnbrist...
www.nogg.se/annikaochmats
-
Dagens blogg handlar helt enkelt om hur fåfäng man är...
Vad gör man helt enkelt inte för sin Älskling??!
-
Sanningen om mig helt enkelt
-
Nu när jag går här hemma hela dagarna och har ganska så långtråkigt, så kom jag på den geniala ideén at ta fram ett tantvarningstest, vilket jag givetvis satt igång med på en gång! Och så där lagom mellan två matningar av söta Sessan blev jag klar!
Den ligger nu ute på dagens blogg, gå gärna in och kika och testa dig själv, så att du vet om du ligger i farozonen eller ej
För VEM vill vara en TANT??! Inte jag i alla fall
Lämna gärna en kommentar om vilket resultat du fick, men är ju inte nyfiken för inte liksom
-
Nu finns det ett nytt test på bloggen, för att ta reda på hur många GUBBVARNINGSPOÄNG din kille/make har
-
Dagens blogg handlar om livet när man är 5 v gammal, om husvisning och om att prestationsångesten över julen börjar smyga sig på…
-
Dagens blogg är ARG, kanske för att jag just nu är ruskigt arg själv... jäkla bröst....
-
Ja dagens blogg handlar om ömheten i bröstet, hus försäljningen och om att budet nu är lagt…