• TRIICANA

ung föräldrer?

hej, finns de unga föräldrar här som vill prata.. själv är jag 19r och ska få mitt första barn i slutet av december. ni?

• Svar på tråden ung föräldrer?
  • Tösabiten88
    MsRahkonen skrev 2007-10-25 01:39:12 följande:
    20 år, har en dotter som blir 2 imorgon, eller nej idag är det juh. Klockan är juh över tolv
    Grattis till tösens födelsedag, hoppas hon får en spännade dag
  • MsRahkonen

Nova heter hon...

Hon har varit helt extas hela dan över alla presenter... Är så kul att se att hon uppskattar allt och att hon nu kan säga att hon tycker om det och det. Lyckad dag har det varit.
    Men mer kalas imorgon och på lördag så än är det inte slut=)

• zasata

vad kul :)

MsRahkonen skrev 2007-10-25 22:37:13 följande:
    Nova heter hon...Hon har varit helt extas hela dan över alla presenter... Är så kul att se att hon uppskattar allt och att hon nu kan säga att hon tycker om det och det. Lyckad dag har det varit.Men mer kalas imorgon och på lördag så än är det inte slut=)
  • Alex1985

Är 22 och fick min lille buse 4 augusti i år, kanske är för gammal för ung förälder=)

• Tösabiten88
    MsRahkonen skrev 2007-10-25 22:37:13 följande:
    Nova heter hon...Hon har varit helt extas hela dan över alla presenter... Är så kul att se att hon uppskattar allt och att hon nu kan säga att hon tycker om det och det. Lyckad dag har det varit.Men mer kalas imorgon och på lördag så än är det inte slut=)
    vad roligt.. hehe. hon kommer bli så glad över allt kalasande.. vad roligt för henne..
  • Um muhammed1

jag är 23 och väntar mitt tredje barn och fler lär det bli hehe..

• Jazzness

Är 15 år(fyller 16 snart) och fick en dotter den 10:e september :)

• zasata

var bor alla?
    jag bor i göteborg

Svar på tråden ung föräldrer?