• known as beautiful

SPOILER!!Bonde söker fru

Här har vi en spoiler där vi öppet kan prata om bonde söker fru och allt vi vet kring det!

• Svar på tråden SPOILER!!Bonde söker fru
  • STA

Sparar denna tråd bland favoriterna

Bakom varje hög av sand finns guld för den som letar.....
  • kickistina

Jag längtar till kl.20.00 i kväll,för dåär det BONDE SÖKER FRU!!!!

• known as beautiful

en gammal tjej kompis e med däär men hon får inte avslöja något.

• morsa06

Nån fler än jag som inte fattar hur Fredrik kan ha så många beundrarinnor?! Han verkar ju ha blivit tappad i golvet som liten..

Nu var det visst så att det var några av hans tjejer som hade pojkvänner, och som bara sökte till programmet för att få vara med i TV, och för att det var en kul grej..

Så taskigt!

• morsa06
    known as beautiful skrev 2007-10-24 09:37:37 följande:
    en gammal tjej kompis e med däär men hon får inte avslöja något.
    Vem av bönderna ska hon ha då?
  • STA
    morsa06 skrev 2007-10-24 09:38:27 följande:
    Nån fler än jag som inte fattar hur Fredrik kan ha så många beundrarinnor?! Han verkar ju ha blivit tappad i golvet som liten..
    Haha
    Bakom varje hög av sand finns guld för den som letar.....
  • known as beautiful

haha det e just det han fredrik..fattar inte riktigt varför honom men vill inte säga det till henne..hon finns på lunar

• morsa06

Men den där Karl-Petter är ju riktigt charmig.. vore man singel och sökte sällskap så hade jag lätt sökt till honom han blir snyggare och snyggare för varje program tycker jag!

• linjes
    morsa06 skrev 2007-10-24 09:38:27 följande:
    Nån fler än jag som inte fattar hur Fredrik kan ha så många beundrarinnor?! Han verkar ju ha blivit tappad i golvet som liten..Nu var det visst så att det var några av hans tjejer som hade pojkvänner, och som bara sökte till programmet för att få vara med i TV, och för att det var en kul grej..Så taskigt!
    Hahaha både jag o min barn sitter o skrattar åt honom på onsdagarna han är ju otroligt meeeeesig
Svar på tråden SPOILER!!Bonde söker fru