• whatelseisnew

Present till 20 årig syster

Någon med bra tips då jag tycker presentkort är väldigt bra men oh så tråkigt....

Syrran är väldigt speciell med allt hon får och nu har vi kört fast och hoppas någon kan komma med lite bra tips och tankar vad man köper till någon som har allt eller ska ha speciellt märke på eventuella saker...*suckar*

• Svar på tråden Present till 20 årig syster
  • TerrorMorsan

kanske nån parfym eller bok?

här ska det stå något fyndigt och klokt så alla ser
  • whatelseisnew

Parfyl blir svårt men en bok hade jag inte ens tänkt på...=) Ska absolut kolla om man kan hitta något som passar syrran..=) Tack

TerrorMorsan skrev 2007-10-24 17:56:54 följande:
    kanske nån parfym eller bok?
  • Arne Bus

En upplevelse kanske?
    Heldag på en islandshäst eller någon rolig föreställning/musical med övernattning på hotell efteråt. Beror ju helt på vad hon är intresserad av...

• whatelseisnew

Tack för alla tips...=) har fått lite mer ider...?

whatelseisnew skrev 2007-10-24 17:46:18 följande:
    Någon med bra tips då jag tycker presentkort är väldigt bra men oh så tråkigt....Syrran är väldigt speciell med allt hon får och nu har vi kört fast och hoppas någon kan komma med lite bra tips och tankar vad man köper till någon som har allt eller ska ha speciellt märke på eventuella saker...*suckar*
  • TerrorMorsan

vad har hon för intressen? bor hon hemma? kanske behöver nått till lgh eller nått

här ska det stå något fyndigt och klokt så alla ser
  • whatelseisnew

Hon är sambo och det är väl egentligen hennes intresse...=( Annars tränar hon endel,bakar och lagar mat en hel del..Pluggar till lärare första terminen och är en hemma tjej....*hm*

TerrorMorsan skrev 2007-10-24 18:14:56 följande:
    vad har hon för intressen? bor hon hemma? kanske behöver nått till lgh eller nått
  • Flicka85

Gillar hon smycken å sånt? Eller kläder, nagellack, cd- skivor, smink, böcker, kanske en receptbok ! Hoppas du fick lite tips iaf?!

• whatelseisnew

Vi har pratat om ett smycket så imorgon blir det nog gå igenom varende butik vi har i stan för att hitta den rätta presenten det nu blir...*s*

tack så mkt för hjälpen..=)

Flicka85 skrev 2007-10-24 18:30:05 följande:
    Gillar hon smycken å sånt? Eller kläder, nagellack, cd- skivor, smink, böcker, kanske en receptbok ! Hoppas du fick lite tips iaf?!
  • whatelseisnew

det har vi redan fixat för 100:- så nu har vi 400:- kvar att spendera..Hade gärna behå¨llt dom pengarna men så snål får jag ej bli...*s*

83Lovika skrev 2007-10-24 18:45:00 följande:
    presentkort på systembolaget? hehe.
  • Mickan21

Min syster fyler med 20 i december och vu ska nog skramla ihop till spa=)..

Det vet jag att hon kommer att älska!!!

• whatelseisnew

Oh vilken lyx..Bra tanke men finns inget direkt nära här men det va oxå en bra ide..Blir en middags present kort för syrran för hon har en favorit resturang här i stan så det får funka..Roligare än present kort på duka som hon alltid får...=)

Mickan21 skrev 2007-10-24 22:19:04 följande:
    Min syster fyler med 20 i december och vu ska nog skramla ihop till spa=)..Det vet jag att hon kommer att älska!!!
Svar på tråden Present till 20 årig syster