Inlägg från: AnnaKlara |Visa alla inlägg
  • AnnaKlara

Varför klä sin pojk i tjejkläder????

tovisen skrev 2007-12-11 17:36:54 följande:
    älska kvinnlighet och manlighet .
    JA! Verkligen, jag håller med. Kvinnliga drag och egenskaper jag gillar:

Intelligens
    Humor
    Empati
    Allmänbildning

Manliga drag och egenskaper jag är lika förtjust i:

Intelligens
    Humor
    Empati
    Allmänbildning
    Hela min presentation är full med små gosiga nallekukar \o/
  • AnnaKlara
    Litheo skrev 2007-12-12 09:02:00 följande:
    Jag älskar iallafall män som manliga.. ja som Persbrandt tex Det är en riktig man det Inte vill jag ha en liten klev kille med pyttesmå händer och iongen basröst. (tur det finns de som vill det såklart) men jag är av den kategorin tjejjer som går igång på stora händer och en stor kraftig  man som inte är feminin
    Ja, jag håller med! En riktig man kan dansa i trikåer, där ger jag dig rätt. Som min man, macho nog att tala om för chefen första dagen på sitt nya jobb att skämt om kvinnliga bilister får de dra när han VAB:ar.
  • AnnaKlara

Men alltså, att motorintresse skulle vara på något sätt biologiskt/genetiskt betingat...tänk lite på vad det är du/ni säger. Liksom

• AnnaKlara

Ja, kvinnor är helt enkelt jävligt intresserade av att exempelvis skrubba andras skit ur toaletten eftersom det vanligaste är att kvinnor sköter merparten av hushållsarbetet.

• AnnaKlara

Litheo: Jag förstår inte riktigt var du står någonstans. Vad är det som för dig är "manligt" resp. "kvinnligt", och finns det verkligen en nytta i att behålla den bilden så?

• AnnaKlara
    Litheo skrev 2007-12-12 11:13:25 följande:
    Beh[lla den bilden, inte vet jag det verkar jhu vara s[ vi 'r skapta, varf;r ska man andra p[ drt.. jakla tangentbord...
    Hm. Men kan du öppna dig för möjligheten att det kan bero på annat än hur vi är skapta, samhällets förväntningar t.ex?
Svar på tråden Varför klä sin pojk i tjejkläder????