Nu har den här disskussionen hållt på i 3 månader snart o vi kommer ju ingenstans. En del tycker si o en del tycker så.
Mina barn är väldigt självständiga, dom är modiga o dom accepterar andra hur dom än är. Men det betyder inte att sonen tar på sig en klänning, förutom till maskerad då
Jag lär mina barn vett o etikett. Jag lär dom också att man kan ha vad man vill, att man kan älska vem man vill osv.
Det handlar inte detta om, men det har blivit lite så, o vi som inte anser att killar behöver ha "tjejkläder" har fått försvara oss på olika sätt, vilket känns väldigt trist.
Jag är inte en sämre förälder än någon annan.
Beckah du skriver att det är fel på föräldrarna som har barn som mobbar, är du verkligen seriös???
Nu mobbar inte mina barn, men många gånger beror det på mycket, tråkigt att du skyller föräldrarna för det.
Jag tror att dom flesta gör så gott dom kan!
Jag tycker givetvis att det är åt helvets fel att barn o vuxna blir mobbade, o givetvis beror det inte på den mobbade.
Den här tråden stänger om några dagar, o jag kommer inte längre än så här. Jag har sagt vad jag tycker.
Over and out!