• Mulliga mamman80

Mammor i Ullared, Falkenberg, Halmstad och Vargberg! Här är tråden för oss...

Tänkte starta en tråd för oss i Halland, med 1, 2 eller 3 barn...

Här kan vi diskutera allt möjligt!
    Dela tankar, ger varandra tips o få råd o hjälp om de e nått vi undrar över!!!!

Kanske så kan man någon gång framöver träffas!!!

Roligt att se hur många de finns som är mammor i Halland!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-26 09:57:53:
    Ja vill tillägga att ja bor i Ullared City o har 3 barn... Miranda född -99, Linnéa född -05 & lille Alwin född -07!

• Svar på tråden Mammor i Ullared, Falkenberg, Halmstad och Vargberg! Här är tråden för oss...
  • Nattluven

En styck Hallands mamma anmäler sig till denna tråd.

• Mulliga mamman80

Hejsan o välkommen....

Nattluven skrev 2007-10-26 09:55:57 följande:
    En styck Hallands mamma anmäler sig till denna tråd.
  • Nattluven

Vart i Halland håller ni till?

• Mulliga mamman80

Ja uppdatera nyss, men ja bor i Ullared City ett stenkast från de välkända GEKÅS!!!

Nattluven skrev 2007-10-26 09:57:59 följande:
    Vart i Halland håller ni till?
  • Nattluven

Ok, kan tänka mig att det blir en del shoping för din del? Men det är klart handlar man "rätt" så sparar man ju en hel del slantar på att handla där.

• Mulliga mamman80

De blir inte mer än nödvändigt kan ja säga, tycker mest de är jobbigt att gå in där!!!
    Ja ska mata min lille son nu, men tittar väl in lite senare!!!!! Ha de gött!!! 

Nattluven skrev 2007-10-26 10:00:45 följande:
    Ok, kan tänka mig att det blir en del shoping för din del? Men det är klart handlar man "rätt" så sparar man ju en hel del slantar på att handla där.
  • moosen

Här har ni en (nästan) Varbergs mamma! Fick mitt första i juni i år! Idag rullade hon runt till mage för första gången... =)

• Mulliga mamman80
    moosen skrev 2007-10-27 17:16:15 följande:
    Här har ni en (nästan) Varbergs mamma! Fick mitt första i juni i år! Idag rullade hon runt till mage för första gången... =)
    Va roligt!!!!
  • foodji

Här är en hallandsmamma till. Jag bor i Tofta, en mil etanför Varberg. Här en dotter som blir två i november.

• Mulliga mamman80
    foodji skrev 2007-10-28 07:15:48 följande:
    Här är en hallandsmamma till. Jag bor i Tofta, en mil etanför Varberg. Här en dotter som blir två i november.
    Välkommen till tråden!!!
Svar på tråden Mammor i Ullared, Falkenberg, Halmstad och Vargberg! Här är tråden för oss...