• Anonym

Dusch och tampong?

HALLU,

undrar om man kan duscha när man
    har tampongen inne?

Behöver savr sna

• Svar på tråden Dusch och tampong?
  • Anonym

Fast jag har märkt att när jag duschar eller kissar med tampongen inne så är den alltid genomblöt när jag tar ut den. Och det är inte blod. Vad beror det på?

• Anonym (Nybörjaren)

precis, det var därför jag ställde frågan..

Om det går och om det är nån idé att ha den då man duschar.

• sagogrynet82

inlägg 11
    precis så har jag det, det blir likadant när jag badar, vi kanske inte sätter i tampongen tillräckligt långt in? Jag känner i o för sig inte av den alls. Men jag måste alltid byta tampong efter jag har badat/ kissat.

• Anonym
    Em00 skrev 2007-10-30 17:32:33 följande:
    Det kommer ju in vatten där nere.. daah ^^=)
    När man kissar???? DAAH! Eh??!
  • Em00

När man badar, daah..

Anonym skrev 2007-10-30 21:04:14 följande:
    När man kissar???? DAAH! Eh??!
  • jennie ellie

Kommer det kiss på den när man kissar så sitter den inte tillräckligt långt upp

• jennie ellie

• Lola Jämtland
    jennie ellie skrev 2007-10-30 22:10:15 följande:
    Nä, vet du, i flera diskussioner här på FL om tamponger o kiss så har det framkommit att flera tjejer har urinröret inne i slidan!
    Om detta är möjligt vette tusan men det verkar vara vanligt!
    //Ät gul snö! Det kan vara öl.
  • evaviola

Anonym (mycket) skrev 2007-10-27 11:52:14 följande:

oja vet inte vad jag skulle ha gjort om inte det funkade...har kraftig mens så det rinner hela tiden och då är det inte lätt att duscha utan tampong
    Men om man står i duschen (vilket man förhoppningsvis gör när man duschar) så gör det inget om man blöder kraftigt... Bara att ha en tampong nära att föra upp direkt när man e nyduschad ju?
  • jennie ellie

Men det låter mysko, hur långt upp då?? Det är väl bara att köra upp tampongen ännu längre då, längre än urinröret. Äh låter knepigt så mycket borde det ju inte skilja..
    Lola Jämtland skrev 2007-10-30 22:14:26 följande:

Nä, vet du, i flera diskussioner här på FL om tamponger o kiss så har det framkommit att flera tjejer har urinröret inne i slidan! Om detta är möjligt vette tusan men det verkar vara vanligt!
  • Lola Jämtland
    jennie ellie skrev 2007-10-30 22:18:13 följande:
    Men det låter mysko, hur långt upp då?? Det är väl bara att köra upp tampongen ännu längre då, längre än urinröret. Äh låter knepigt så mycket borde det ju inte skilja..Lola Jämtland skrev 2007-10-30 22:14:26 följande:
    Jag har ingen aning...
    Tror tom att nån gjorde en omröstning i ämnet....
    //Ät gul snö! Det kan vara öl.
  • jennie ellie

Ja i detta forum förvånar snart inget mig längre...Eller så gissar de bara för vissa verkar inte ha minsta aning om hur deras underliv vare sig ser ut eller fungerar.
    Lola Jämtland skrev 2007-10-30 22:19:46 följande:

Jag har ingen aning...Tror tom att nån gjorde en omröstning i ämnet....
  • Em00

Mitt kissrör har då en helt egen ledning.. som inte
    har nån direktkontakt med en tampong när jag väl
    använder en sån.. =P

• Anonym

jennie ellie skrev 2007-10-30 22:10:25 följande:

Nej, det luktar då inte kiss om den, men den är våt, och det är inte blod.
  • Anonym
    Anonym skrev 2007-10-30 23:47:14 följande:
    flytningar kasnke...
    Men enbart då jag duschar eller kissar med tampongen inne? Aldrig annars när jag använder tampong? Verkar skumt ju... att en dusch skulle kunna trigga flytningar.
Svar på tråden Dusch och tampong?