• teambe

Andra bra forumsidor ärn FL?

Vad finns det för andra välbesökta sidor förrutom FL? Alltf ör föräldrar känner jag till, men den verkar inte vara så aktiv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-28 18:04:12:
    Missförstånd: Jag gillar FL jättemycket, men jag har en specifik fråga som jag inte får något napp på här på FL (bra grundskolor i Gbg), och som jag tänkte testa i lite andra forum.

• Svar på tråden Andra bra forumsidor ärn FL?
  • teambe

Men diskussionstrådarna där är ju typ bara ett par svar, eller har jag inte hittat rätt?

Jennie med ie skrev 2007-10-28 17:53:17 följande:
    Inte så aktiv? Vad sjutton har du för referensramar? F.ö betvivlar jag att FL uppskattar att man tipsar om konkurrerande forum.
  • teambe

Och inte verkar inläggen ha alls lika många klick/visningar som här på FL, eller?

• Ex ungue leonem
    teambe skrev 2007-10-28 17:49:11 följande:
    Vad finns det för andra välbesökta sidor förrutom FL? Alltf ör föräldrar känner jag till, men den verkar inte vara så aktiv.
    När du nu påstårt att FL inte är så "aktivt" (enl dina uttryck.Så borde du väl veta vad för något du jämfört med el hur.
    Ingen tvingar dig heller att vara medlem på Fl om det inte passar.
    Den som är utan skuld kastar första stenen.
  • Mizzz
    PoodleMy skrev 2007-10-28 18:00:27 följande:
    När du nu påstårt att FL inte är så "aktivt" (enl dina uttryck.Så borde du väl veta vad för något du jämfört med el hur.Ingen tvingar dig heller att vara medlem på Fl om det inte passar.
    Fast. TS påster inte att FL inte är aktivt.. Läs igen, hon sa att vi föräldraforumet inte är så aktivt...
    Linus 2007-04-21
  • teambe
    PoodleMy skrev 2007-10-28 18:00:27 följande:
    När du nu påstårt att FL inte är så "aktivt" (enl dina uttryck.Så borde du väl veta vad för något du jämfört med el hur.Ingen tvingar dig heller att vara medlem på Fl om det inte passar.
    Nej FL är jätteaktivt, det är allt för föräldrar jag inte tycker verkar vara så aktiv. Jag gillar FL jättemycket, men jag har en specifik fråga som jag inte får något napp på här på FL (bra grundskolor i Gbg), och som jag tänkte testa i lite andra forum.
  • Mizzz

Ops.. "allt för föräldrar" var det hon skrev...!

Linus 2007-04-21
  • Ex ungue leonem
    Mizzz skrev 2007-10-28 18:03:39 följande:
    Fast. TS påster inte att FL inte är aktivt.. Läs igen, hon sa att vi föräldraforumet inte är så aktivt...
    Men skrev jag till fel person nu igen?
    Den som är utan skuld kastar första stenen.
  • teambe

Så är det säkert, jag har väl inte riktigt hajat hur jag ska använda mig av det. Men jag får inget svar där heller på min specifika fråga, och vi är rätt angelägna om en ny skola till sonen (se uppdateringen av TS)

Jennie med ie skrev 2007-10-28 18:03:49 följande:
    det är ett helt annat upplägg med fler men kortare trådar, antalet svar per tråd säger inget
  • Mizzz
    PoodleMy skrev 2007-10-28 18:04:45 följande:
    Men skrev jag till fel person nu igen?
    ??
    Linus 2007-04-21
  • teambe

Okej, det blev en hetsig start. Men det är ingen som har något tips?

Svar på tråden Andra bra forumsidor ärn FL?