• Anonym (lala)

Vilken är den hetaste och sexigaste filmscenen??

Som rubriken lyder... ge mig sexiga filmscener!!!!!

• Svar på tråden Vilken är den hetaste och sexigaste filmscenen??
  • Anonym (sexy)

sea of love när dom knullar mot väggen och en till som jag inte kommer ihåg titeln på.. Cindy Crawford iallafall med en snubbe som knullar på ett tåg mot en motorhuv!

• Anonym (sexy)

Fair game heter den ju!

• Anonym (Greven)

Valfri förförelsescen med John Malkovich som greve de Valmont i "Farliga förbindelser", särskilt den när han förför den unga oskulden och lär henne att njuta. Rena porren för mig .

• Anonym (lala)

Härligt....mera heta scener tack!!

• Cheesypoof

Eyes Wide Shut. Scenen på slottet (duh)

• Anonym (lala)

Anonym(sexy); Får inte ihop det att knulla på ett tåg mot en motorhuv...hehe men det är säkert härligt

• Anonym (lala)

kom på en scen med han som spelar är med i Arkiv X tror filmen heter Carlifornia nånting, juliette lewis är med iallafall. Han knullar upp sin brud mot sänggaveln...gillade den scen mycket

• Anonym (lover)

vart ska man börja finns ju så många..

* Dead sexy scenen i sängen är ju ganska sexig.

* Husband & lovers finns många scener i den filmen som är sexiga.. masa lekfulla sscener

* Mind twister scenen när hon kvinnan har sex med en man i badkaret är sexig eller när båda kvinnorna filmas och håller på i sängen

har ett 20 tal till som är lika bra.

• Anonym (lover)

vart ska man börja finns ju så många..

* Dead sexy scenen i sängen är ju ganska sexig.

* Husband & lovers finns många scener i den filmen som är sexiga.. masa lekfulla sscener

* Mind twister scenen när hon kvinnan har sex med en man i badkaret är sexig eller när båda kvinnorna filmas och håller på i sängen

har ett 20 tal till som är lika bra.

• Neko

Eternal Summer, en bit av sexscenen är med i trailern:

• Anonym (lala)

Jäklar va lite sexscener det måste finnas i dagens filmer kom igen nu..!!!!

• Anonym (sexy)
    Anonym (lala) skrev 2007-10-28 22:31:19 följande:
    Anonym(sexy); Får inte ihop det att knulla på ett tåg mot en motorhuv...hehe men det är säkert härligt
    alltså bilen står i en tågvagn.. ett godståg!
  • Anonym (lala)

Anonym (sexy) skrev 2007-10-29 18:08:36 följande:

alltså bilen står i en tågvagn.. ett godståg!
    oki..lite klarare nu
  • Anonym

Jag gillar sexscenen i "8 Mile" när de gör det mellan maskinerna på fabriken, man får inte se så mkt eg men den är het ändå.

• Anonym (P16)

Survival Island när tjejen är otrogen mot sin kille samtidigt som han är och dyker vid ett korallrev lite längre bort.

En hyffsat vältränad kille knullar henne vid strandkanten när dom ligger i vattnet.

• Virginia Vovve

Anonym (Greven) skrev 2007-10-28 22:08:31 följande:

Valfri förförelsescen med John Malkovich som greve de Valmont i "Farliga förbindelser", särskilt den när han förför den unga oskulden och lär henne att njuta. Rena porren för mig .
    Åh håller med! Den unga tjejen spelas väl av Uma Thurman, och vid ett tillfälle svimmar hon pga hårt snörd korsett och upphetsning...

Jag gillar även när Harvey Kietel rullar runt i sängen med Holly Hunter i Pianot. Smakfullt och fint!

Om man vill ha lite mindre smakfullhet och mer sex så rekommenderar jag Two Moon Junction och Bitter Moon!
  • Anonym

I filmen Under Solen så har Helena Bergström och Rolf Lassgård sex i en lada. Hur sexigt som helst.

Svar på tråden Vilken är den hetaste och sexigaste filmscenen??