Sovpåse?
Jag undrar om någon vet var man kan få tag på en sovpåse? (alltså en sån som man har ist för pyjamas)
Jag undrar om någon vet var man kan få tag på en sovpåse? (alltså en sån som man har ist för pyjamas)
Är en sådan här att rekommendera?? Har sett den på Lindex och funderar på om jag ska köpa den eller inte.
Gummibears: Många har sagt att det är väldigt praktiskt m sovpåse. Jag tycker det verkar vettigt o mysigt - måste ju vara skönt för bebisen, tycker jag... Men det är första barnet för mig,så jag VET inte... *ler*
Jag har köpt på Lindex! Tydligen var jag alldeles galen i den när jag var liten bebis...sparkade och skrattade och hade mig...tydligen skönt att ha benen och fötterna fria ibland!
kika in på www.laredoute.se
Håller med Björnen. Mina föräldrar har har berättat att jag älskade min sovpåse när jag var bebis och att dom var helnöjda. Dom har sparat den så jag har fått den nu så att jag kan om jag vill använda den. Har även fått den från Lindex, 79:- kostade den (randig). Finns en i Labanserien kostar 199:- på Babylandet och är i one size.
jag kunde inte använda den jag köpt till min dotter när hon var nyfödd. Hon sprattlade så mycket att blöjan åkte av varje natt. Skulle det funka var jag tvungen att använda babybyxor under och då tyckte jag det var enklare med pyamas!
Hmmm.....funderar på om jag ska köpa den på Lindex i alla fall. Den är ju söt. Kan inte minnas att jag har sett en sådan här förut. Men det kan ju vara värt att prova en sådan.
har aldrig sett en sparkpåse! men ska nog införskaffa en o kolla om det e år att ha tack för tipset
Min lillasyster som är 13 år yngre än mej hade såna sovpåsar och det funkade jättebra, hon älskade sin pyjamaspåse!
Vi köpte en till Adam och ärvde ett par, men det funkade aldrig riktigt bra. Jag vet egentligen inte varför... men det kändes som att han trasslade in sej i tyget. Vi har använt hela pyjamaser, med tryckknappar i båda benen, det har funkat bra!
// a
Kolla på dena sidan. Här kan man få dom broderade med te.x en söt text i rumpan *ler*
www.microdemus.com/
Polarn och pyret har randiga sovpåsar som är jättefina. Fats jag tror också att det passar vissa barn bättre än andra och har därför inte köpt någon - än!
Jag har den från Lindex - jättefin!
Vad kostar sovpåsarna på PoP?
Devin hade sovpåse i början och jag tyckte att det var suveränt!
En av dem var arvegods från hans pappa. Sen beställde jag wen från www.minimundus.se och köpte även en på babyland (inte en svindyr Laban-variant, utan en mycket billigare!)
Tyvärr minns jag inte vad de kostade på PoP. Sorry!