snissi skrev 2007-10-30 20:59:46 följande:
Åh, vad glad jag blir! Tack för alla era underbara svar! Känns som det är en bra bokning vi
gjort.Vi kommer bo på ett ställe som heter Kalamaki, inte långt ifrån flygplatsen har jag förstått, och av det jag läst är det också en väldigt lugn ort - vilket vi är ute efter då detta blir våran bröllopsresa. Klart vi kunde ha åkt längre bort, men Grekland känns ändå som ett relativt säkert kort. På öar jag besökt tidigare har det bara varit trevligt folk, härlig kultur och supergod mat! Ankianka79: Det lät härligt att ni åkte runt sådär med bil! Hur mycket fick ni betala för bilhyran och var det något särskilt man behövde visa upp? Förutom körkort förstås Andra öar jag besökt så har det varit små skruttiga vägar och de har kört som galningar - har hört talas om många trafikskador där, bl.a på Korfu - men det är inte samma på Zakynthos eller?Ronille: Ja, det där ship wreck skulle jag speciellt vilja se. Jag har lite svårt att bedöma avstånden på ön, för vraket har jag förstått att ligger på helt motsatt sida mot där vi bor.. Men det kanske inte tar sååå himla länge med båt?Sommartorpet: Åhh, det låter ju helt perfekt! De är verkligen rara grekerna! Måna om oss turister Ninni: Vad roligt! Vart på Zakynthos ska du åka, och när åker du iväg? Vi har tänkt gifta oss måndagen 2 juni, och tisdagen 3e, tidigt på morgonen ger vi oss iväg!! Längtar ihjäl mig!
Åh vad skoj Grattis får man väll säga

Vi åker den 17 Juni det är faktiskt våran bröllopsresa

vi gifte oss September 2006 men ville vänta tills dottern var lite större eftersom vi åker utan barnen (Hon var bara två månader då)