• Anonym (orolig)

harsh

En liten fråga bara.

hur länge efter det att man har rökt på visar det i urintestet?

• Svar på tråden harsh
  • Anonym
    Thor skrev 2007-12-11 15:31:45 följande:
    Och vad ÄR tobak och alkohol enligt dig ? Vitaminstillskott? Det är lika mycket drog som hasch, den största skillnaden är biverkningar och status.Ja det finns en sorglig orsak till den legala statusen som vi har idag, kan rekommendera att du tar reda på det för det är en ganska ”roande” historia.Och vad har åldergräns eller lagar med skador som droger orsakar att göra?Men vist, skulle alkohol komma idag skulle den genast få en ”drog” stämpel på sig och bli betraktad som en livsfarlig nervgift. Och det förändrar vad nu igen?
    Snälla du, jag vet mer än vad ni någonsin kommer veta om det, men inte sitter jag och skämmer ut mig på ett forum för det.
  • Anonym (Drogfri)

Anonym (hm) skrev 2007-12-11 10:11:53 följande:

De flesta som brukar droger tycker att " det e inte så farligt" De som senare slutar och lägger ner det säger att de ljög för sig själva och att det var ett jävla skit.... Precis som den som är medberoende skyddar man sig med lögner....
    Håller med.....sitter enbart och tycker synd om de stackare som är för droger i den här och andra trådar.... man hoppas att de når botten så snart som möjligt innan något hemskt händer så de sedan kan ta tag i sina liv.

Har en mamma som är alkoholist och en man som är fd missbrukare av just Hash.... Går ju inte att jämföra hur killen är med och utan droger. Så JO den påverkar folk..... Har andra kompisar också som själva säger att de inte är lika snabba på problemlösning eller kvicktänka rent allmänt efter år av hashmissbruk

Vore ju intressant att veta varför TS är så nyfiken/sugen på verklighetsflykt.
  • Thor
    Anonym skrev 2007-12-11 15:35:49 följande:
    Snälla du, jag vet mer än vad ni någonsin kommer veta om det, men inte sitter jag och skämmer ut mig på ett forum för det.
    Ju ju det tvivlar jag inte på.
    Finns två valmöjligheter här, eller så jobbar du i ?branschen? och har ?lärt? dig en massa i Sverige.
    Eller så är du en av dem med ?erfarenhet? som har stoppat i sig allt möjligt under några år, sedan så tar du för givet att det ger dig någon ultimat vetskap om droger.

Vilket av det?
  • Anonym (Drogfri)
    Anonym skrev 2007-12-11 15:25:42 följande:
    skulle alkoholen "komma" idag skulle den vara olaglig.
    Jo mycket möjligt men på vilket sätt gör det hash mer ok?
  • Anonym
    Thor skrev 2007-12-11 15:39:43 följande:
    Ju ju det tvivlar jag inte på.Finns två valmöjligheter här, eller så jobbar du i ”branschen” och har ”lärt” dig en massa i Sverige.Eller så är du en av dem med ”erfarenhet” som har stoppat i sig allt möjligt under några år, sedan så tar du för givet att det ger dig någon ultimat vetskap om droger.Vilket av det?
    Inget av dem. Hysteriskt eller hur.
    OT det här, tillbaka till TS fråga.
  • Thor
    Anonym skrev 2007-12-11 15:46:17 följande:
    Inget av dem. Hysteriskt eller hur.OT det här, tillbaka till TS fråga.
    Besvarat.
  • trollkarl

Anonym (Drogfri) skrev 2007-12-11 15:39:07 följande:

Håller med.....sitter enbart och tycker synd om de stackare som är för droger i den här och andra trådar.... man hoppas att de når botten så snart som möjligt innan något hemskt händer så de sedan kan ta tag i sina liv.Har en mamma som är alkoholist och en man som är fd missbrukare av just Hash.... Går ju inte att jämföra hur killen är med och utan droger. Så JO den påverkar folk..... Har andra kompisar också som själva säger att de inte är lika snabba på problemlösning eller kvicktänka rent allmänt efter år av hashmissbrukVore ju intressant att veta varför TS är så nyfiken/sugen på verklighetsflykt.
    hasch säger du... men inte majja? jag vet folk som rökt i 25 år utan en skada... hur förklarar du det??
  • Thor

Håller med.....sitter enbart och tycker synd om de stackare som är för droger i den här och andra trådar.... man hoppas att de når botten så snart som möjligt innan något hemskt händer så de sedan kan ta tag i sina liv.
    Är det inte en DJÄVLA antagande du gör här ?
    Är KUNSKAP likvärdig med MISSBRUK i dina ögon?
    SKÄRPNING FÖR HELVETE.
  • trollkarl
    Thor skrev 2007-12-11 15:56:31 följande:
    Är det inte en DJÄVLA antagande du gör här ? Är KUNSKAP likvärdig med MISSBRUK i dina ögon?SKÄRPNING FÖR HELVETE.
    så ja, lugna sig nu mannen... lugna sig... nu skall vi vara trevliga och förståndiga *puffar lite*

jag förstår att du tappar fattningen... emn en sån person har tyvärr svenskens trångsynthet..
  • Thor
    trollkarl skrev 2007-12-11 17:30:49 följande:
    så ja, lugna sig nu mannen... lugna sig... nu skall vi vara trevliga och förståndiga *puffar lite*jag förstår att du tappar fattningen... emn en sån person har tyvärr svenskens trångsynthet..
    Är bara trött på idiotförklaringar.
    Det verkar som man inte KAN veta nått om temat om man inte är helt nedkörd själv.
    Undrar om det också är förbjudet att ha lite baskunskap om bilar när man inte har körkort.
    Eller kunna laga mat när man inte är utbildad kock.
Svar på tråden harsh