• Lillaliten

Väntan på äggdonation

Väntan är nog det värsta som finns, inte veta om det överhuvud taget kommer att fungera sen när det väl är dax?
    Sitter å läser här, det är många, på tok för många som har samma problem, för tidig klimakterie, blir så himla lesden.

Hur har ni gjort, har ni berättat för familjen, jag vill, men vet inte hur man ska berätta det... suck, tycker helt enkelt det e för jobbigt att prata om.
    Men om det finns någon som vill blla lite tankar här på FL så skulle jag vara tacksam!!

Kram till er alla som kämpar!!

• Svar på tråden Väntan på äggdonation
  • Lillaliten

Eran donator, e det någon ni känner? Eller hur har ni fått tag i henne? Men om vi skulle ta tag i å berätta om det skulle det vara mkt lättare att få tag i en donator ju..
    Va kul att moster din lyckades!!
    Kram

• Lillaliten

Åhh, sånna som dig borde det finnas fler av!! =)Som vill donera å hjälpa andra!!

boppan85 skrev 2007-10-30 21:13:51 följande:
    hej jag vill önska er lycka till.jag har tvillinga på 4 år & gravid med tredje nu.efter denna graviditeten tänkte jag faktiskt donera ägg..men vet inte alls hur man går till väga...finns så många männsikor som så gärna vill ha barn men inte kan få, de hade vart en ära att få hjälpa till.
  • Lillaliten

miss maple skrev 2007-10-31 00:53:45 följande:

Är också i för tidigt klimakterium, och vi har varit helt öppna med vår situation.Det underlättar att folk vet.Vi har haft ett otroligt stöd av främst våra närmaste vänner, vilket vi är djupt tacksamma över.Och dom har följt vår resa och tyckt att detta är otroligt spännande.Däremot har viss släkt då tyckt att kan vi inte på naturlig väg så borde vi ha låtit det vara.Såna kommentarer kommer oftast från den äldre generationen och inget vi fäst oss vid.Kram.
    Ja jag tvivlar inte att våra nära å kära inte skulle stötta oss till max! Har bestämt att berätta de så fort som möjligt nu, några vänner vet, men känns på nå vis jobbigare att berätta för familjen...
    Kram
  • Lillaliten
    skugga1 skrev 2007-10-30 22:54:30 följande:
    hej hejJag var bara ca 15 när det konstaterades att jag var i för tidigt klimaterie så då fick ju familjen veta direkt.Nu har jag även berättat för svärmor och några nära vänner ,är så skönt att slippa dumma kommentarer från de man tycker om. Det räcker gott och väl med alla frågor från bekanta .Om du orkar berätta så är det skönt att ha nån att kunna prata med när det känns extra jobbigt,annars finns ju vi här på fl.kram
    Oj, redan vid 15... ? jag fick reda på det nu för ca 1 år sedan vid 24 års ålder.. =( Men det roliga e att vi nästan kommer från samma ställe, om man ska se nå possitivt i det här eländet.. =)
    Kram
Svar på tråden Väntan på äggdonation