Varför bojkotar ni Nestle barnmat?
Vi har hela kylan full med utmärkta Nestlé - barnmatsburkar och vår son har ätit NAN hela sitt liv.
har aldrig bojkottat och kommer ej att göra det om inte det visar sig att produkterna är farliga för min son
Vi har hela kylan full med utmärkta Nestlé - barnmatsburkar och vår son har ätit NAN hela sitt liv.
har aldrig bojkottat och kommer ej att göra det om inte det visar sig att produkterna är farliga för min son
Något som man däremot BÖR bojkotta är pälsar! Köp inga jackor med pälskragar osv.
Samt så skulle jag nog dra mig för att turista i länder där man systematiskt plågar djur... så som de flesta asiatiska länderna.
Djuren dödas som tidigare debattör sa, med flit och så plågsamt som möjligt. Skulle man först avliva djuret humat så skulle det vara en annan fråga.
Djuren har inget val.
Människorna har ett val.
Skulle Nestlé flå små barn levande så skulle jag givetvis bojkotta dem med.
Titti och Mini: Jag erkänner att jag brinner mer för djuren än människorna i denna värld. Hemskt? Möjligtvis. Men sådan är jag.
Jag har läst all information om Nestlé och finner ingen anledning att bojkotta. Inte i nuläget i alla fall.
Jag anser inte att det är Nestlés fel att barnen dör.