Blev gravid när du var otrogen??
Har du blivit gravid när du var otrogen?
Har du blivit gravid när du var otrogen?
OM man skulle bli gravid när man var otrogen så är det väl självklart man berättar.
Jag däremot skulle varken vara otrogen mot ngn jag älskar så att bli gravid med en annan finns inte för mig!
Nu förstår jag inte riktigt... om man blev gravid när man va otrogen, då måste man ju även ha varit med sin partner och då kan det ju vara han som är pappan också? Annars behöver man ju inte berätta, då vet han ju att man varit otrogen. Men jag skulle inte ha samvete att inte berätta att jag varit otrogen och att det finns risk att nån annan är pappa... det är mannens rätt att veta om det är hans barn eller inte och man kan gott stå där med skägget i brevlådan om han väljer att dra.. Fy fan för otrohet!
Jag är livrädd att det ska hända/har hänt mig.
Nej, hade tur...
Usch hur kan man utsätta ngn man älskar för detta onödiga sårande?
Nej, inte efter att ha varit otrogen men jag blev gravid när vi hade separerat en kort tid och det var ett jävla helvete att inte veta vem pappan var förrän 2 veckor efter förlossningen. Lyckligtvis var det "rätt" man som var far till mitt barn.
Kan man göra ett faderskapstest innan Barnet är fött?
Nej... man kan göra faderskapstest innan barnet är fött och redan veta vem som är pappan när barnet kommer.