• Anonym

Blev gravid när du var otrogen??

Har du blivit gravid när du var otrogen?

Vad hände? Behöll du? Berättade du? Vad hände?
  • Svar på tråden Blev gravid när du var otrogen??
  • Anonym
    061104 skrev 2007-10-31 11:59:18 följande:
    Nope, har nu läst om det på internet, barnet måste vara fött innan
    synd du har fel!!! det går att göra på fostervattensprov
  • 061104
    Anonym skrev 2007-10-31 12:03:21 följande:
    Jag har letat reda på tidningenföräldrar och barn att vara gravid nr 1/2006Faderskapsutredning:Generellt väntar man tills barnet är fött med att göra en faderskapsutredning. Vanligtvis gör man det då i form av prover via navelsträngen. Faderskapsutredning via fostervattensprov sker endast i speciella fall!!så det går!! Tror du på det nu 061104?
    Ja men de läste jag åxå om men det vill dom inte ta för det är riskabellt, det kan leda till missfall. Fostervattensprov tas endast på kvinnor som är över 35år.
  • Anonym
    061104 skrev 2007-10-31 12:04:27 följande:
    Ja men de läste jag åxå om men det vill dom inte ta för det är riskabellt, det kan leda till missfall. Fostervattensprov tas endast på kvinnor som är över 35år.
    och vid speciella fall vid faderskapsutredning
  • Ellieott
    Anonym skrev 2007-10-31 00:03:37 följande:
    Jag är livrädd att det ska hända/har hänt mig.
    om du är rädd att det SKA HÄNDA, varför ser du då inte bara till att det inte händer??

Var inte otrogen. Använd kondom i så fall??
  • Anonym

Du har riktigt svårt att erkänna att du har fel ;) Eller är det som så att läkaren bara lurade henne? Han gissade kanske? Han hade ju ändå 50 % chans att gissa rätt. Provet de utsatte henne för gjorde de bara för att låtsas?

• 061104
    Anonym skrev 2007-10-31 13:21:33 följande:
    Du har riktigt svårt att erkänna att du har fel ;) Eller är det som så att läkaren bara lurade henne? Han gissade kanske? Han hade ju ändå 50 % chans att gissa rätt. Provet de utsatte henne för gjorde de bara för att låtsas?
    Ha? vad menar du? Vadå lurar henne?
    Jag har slutat svara i denna tråd då jag har fått fel information, tycker inte du det är tillräckligt att ha erkänt att jag har fel? Sitter jag fortf & propsar på att jag har rätt?
    Nej trodde väl det.
  • Anonym

Detta citat exempelvis uppfattade jag som att du inte trodde på det...

• 061104
    Anonym skrev 2007-10-31 13:35:36 följande:
    Detta citat exempelvis uppfattade jag som att du inte trodde på det...
    Ja men det är väl inte det sista jag svarade eller hur?
  • 061104
    Anonym skrev 2007-10-31 12:06:34 följande:
    och vid speciella fall vid faderskapsutredning
    Ja men det är inte så vanligt kanske därför jag vet annorlunda
  • Anonym

Jag blev gravid med en kille som var otrogen mot sin tjej. Jag visste inte att han var stadgad.

Vi hade sex två gånger och han lovade guld och gröna skogar. Mensen blev sen och jag fattade direkt att jag var gravid, kondomen hade gått sönder en av gångerna.

Jag försökte få tag på honom, han total ignorerade mig! Jag ringde, SMS, Mailade och så vidare för att berätta om min sits. Han hörde inte av sig och det slutade med att jag ringde hem till honom. ( då trodde jag att han var singel och bara ville dumpa mig ) Hans sambo svarade och krävde att få veta vem jag var. Jag berättade vem jag var och varför jag ringde och hon bröt ihop, givetvis...Hon berättade att jag bara var en i raden av hans ONS och han hade gjort en tjej gravid innan...

Jag gjorde en abort i vecka 8, något som jag inte ångrar.

• Anonym
    061104 skrev 2007-10-31 13:39:28 följande:
    Ja men det är inte så vanligt kanske därför jag vet annorlunda
    VET annorlunda eller VET!! stor skillnad, tydligen visste du inte...
    och det finns en till anonym som svarar på dina inlägg,.. en va jag och den andre anonyma förblir anonym...
  • 061104
    Anonym skrev 2007-10-31 13:46:10 följande:
    VET annorlunda eller VET!! stor skillnad, tydligen visste du inte...och det finns en till anonym som svarar på dina inlägg,.. en va jag och den andre anonyma förblir anonym...
    Jag ansåg mig veta annorlunda eftersom en kompis genomgått det, & till henne sa dem att det endast gick när barnet var fött. Vad klassar du det som att jag TROR eller ansåg att jag VISSTE? Jaja.
Svar på tråden Blev gravid när du var otrogen??