Inlägg från: carro 81 |Visa alla inlägg
  • carro 81

GÅ PÅ BIO

Jag var på Elias med min 3-årige son förra lördagen och det gick jättebra. Frågade honom några gånger om filmen var bra eller om han ville gå ut eller så men han ville sitta kvar. Hade med godis men det rörde han knappt för han var så inne i filmen. Ljudet är ju rätt högt och det blir ju rätt mörkt, kan vara bra att tänka på innan och kanske berätta för honom så han vet innan. Sedan finns det ju små "pallar" eller vad man ska säga att sätta på stolarna så dom kommer lite högre upp. Hoppas ni får det mysigt.

• carro 81

K med lilla E skrev 2007-10-31 12:21:40 följande:

Men varför står det att Elias är tillåten från 7 år?? Får inte yngre barn gå och se den med föräldrar? Jag har också en treåring och tycker att den filmen skulle vara något för henne. Hon har aldrig varit på bio.
    Jo, dom får gå i målsmans sällskap. Vet inte varför det står att den är från 7 år när vissa "vuxenfilmer" är barntillåtna. Men det var väl lite spännande ibland och det kanske kan uppfattas som läskigt för en del barn. Vet inte om det är därför. Min son gillade den iaf.
Svar på tråden GÅ PÅ BIO