• Trina

Kul babykläder!

Hej, hej!
    Det är ju en djungel , därute när man söker efter baby kläder! Kanske du vet någon bra sida, där det finns lite roliga kläder! Vet ju ännu inte vilket kön det blir, så det får ju bli någorlunda neutala färger!
    Ibland finns det boxar, att köpa med allt i, och det kunde ju va kul o se vad de innehåller! Är det bara en storlek då i dem, tro??
    Vore trevligt med svar!
    Mvh Trina

• Svar på tråden Kul babykläder!
  • Liten kikka

jag tycker babyshop är bra kanske för att jag älskar lundmyr of sweden men de är så klart ganska dyrt om man ska köpa allt i det märket.

• MumMarty

hej Hm´s baby kläder är ganska tråkiga, även om jag är ett big fan av hm annars... om du vill handla billigt så tycker jag att både lindex och kappahl har poppat till sig med lite mer retro inriktat och åhlens... men om du tänkt dig att shoppa på nätet så är det både dyrt och en jäkla djungel med snygga grejer...

• Veron76

Kan inte helt hålla med om att det måste vara dyrt att shoppa på nätet! Köpte precis ett startkit till en kompis som ska få när som helst och det kostade 199 sek (fraktfritt ett tag til tydligen) och då ingår omlottbody,sparkbyxor, mössa, hakis och ett par små vantar. Allt vitt/beige i mjukt och skönt material!
    Jag hittade detta på ellebellbi.se

Men visst finns det mkt dyra saker på nätet! Alla märkeskläder och svensk design med retrostuk etc. Men det är tur att det finns något för alla smaker och plånböcker! : )

• Veron76

Hoppsan...ellebellebi ska det ju vara! Haha!

Svar på tråden Kul babykläder!