Efterlysning
Marren1: hur har det gått för dig idag?
Marren1: hur har det gått för dig idag?
Positivt och negativt på samma gång då! Men mest positivt väl. Även om ni får vänta lite. Vad menas med FET? Hänger inte med i vokabulären men tids nog lär jag väl tvingas lära mig...
Leijonhjärta; var tvungen att baka i tråden för att kolla om jag mindes rätt om dig... Spraystart i december? Hur har du mått av det tidigare? Jag har en kompis som håller på och sprayar nu och hon får så hemskt ont i huvudet. Vet du om det är vanligt?
Backa i tråden menade jag...
Välkommen Pajama! Blir lite brydd när du nämner prolaktinet. Mitt värde låg på 37 och läkaren sa att normalt är runt 20. När jag ätit Pravidel i två veckor hade det gått ner till 24. Trots detta sitter jag här nu... Förväntad mens igår så jag roade mig med att testa och mycket tydligare blir det inte: "Inte gravid".
Pajama: Håller med föregående talare. Så "not what you needed"! Hoppas på bättring.
Marren1: Hoppas det blir återinförande snart. I väntan så funkar shopping, helt klart! Vad har ni för hus på gång? Själva så byggde vi vårt 1996 och sedan dess har jag tillbringat tiden med att förbättra och göra om. Älskar att snickra och inreda!
Leijonhjärta: hur är dagsformen?
Vi hörs tjejer!
Hej tjejer!
Har funderat lite på det här med jobb... Just nu är jag mycket tacksam för att jag är lärare. Från det att jag går in på jobbet till dess att jag går ut hinner jag inte tänka på hormoner och fertilitet en enda sekund. I går skrev jag i min dagbok: "Vill gå i ide, men går till jobbet". Vad jobbar ni med? Hur klarar ni jobbet i svåra stunder? Har ni berättat på era jobb?
Självklart bänkad framför fotbollen!
Ja man hade ju lika gärna kunnat jobba med tanke på fotbollsresultatet. Är så lite elever i skolan på lördagkvällarna bara... Kommande vecka hade jag gärna hoppat över. Totalt meningslös tid i "bebisfabriken"! Inget särskilt som händer. Ibland måste man verkligen påminna sig om att man har det bra...
Marren1; vad är det med din mage? Har det med "detta" att göra eller krånglar det i resten av magen?
Leijonhjärta; det är svårt med det där: ska man jobba eller inte? Jag är glad att jag har ett "viktigt" jobb. (Hoppas ingen tar illa upp) Men hade jag jobbat på Ica som "förr i världen" hade jag nog haft svårt att komma iväg när jag mår dåligt, där fanns det ju alltid någon annan som kunde göra jobbet lika bra. Det spelade liksom ingen roll om just jag var där.
På mitt jobb vet ganska många och det tycker jag känns bra. Har dessutom en jobbarkompis som håller på med ivf.
Ha en bra start på veckan!
Hej Pajama! Jag tycker att det har blivit lättare med folk omkring allt eftersom åren gått. Jag är 34 nu och folk tror att antingen kan man inte eller så vill man inte ha barn. Jag har nog aldrig stött på några ofina, plumpa frågor utan folk har varit tysta tills de fått veta och då har de varit förstående. Med min man är jag överens om allt! Alltid! ä'^+9 Det sista är en hälsning från min katt, han klev på tangentbordet...
Ha det!