Inlägg från: Anonym (uuurk) |Visa alla inlägg
  • Anonym (uuurk)

Min son åt fågelbajs......

Har ringt sjukvårdsupplysningen och vi får hålla koll på hans allmäntillstånd som är bra ännu så länge.

Någon som känner till någon som blivit sjuk av det?

• Svar på tråden Min son åt fågelbajs......
  • Anonym (uuurk)

Det är bara så vidrigt!! Usch man känner sig så dålig som mamma som inte hann stoppa han!
    Tänker på fågelinfluensa och en massa sjukdomar.

• Anonym (uuurk)

Tack för alla stöttande kommentarer. Ja man skrattar lite emellanåt. Han ska få höra detta i framtiden, och hans flickvänner... Hohoho

• Anonym (uuurk)

Huuuu vad äckligt! BÄRFIS! Bara namnet är ett tips att låta bli.

• Anonym (uuurk)

Eooow!! Fy vad äckliga saker de små liven stoppar i sig!!

Haha jag vet inte vad det var för skit men jag kan beskriva det, det var inte småfågelbajs och inte måsskit, det var liksom lite löst och vitt och så var det mörka små "korvar" i mitten.

• Anonym (uuurk)

Hmm ja duvan kan de va som har kakkat!

neoaliya skrev 2007-11-01 20:00:18 följande:
    en på dagis åt fågelbajs, blev jätte dålig och inlagd
    Ok, ja. Jag får vara förberedd på det. Jag vet att vi kan ha otur. Men hur snabbt efteråt märktes det att han var dålig? Åt han mycket? Vad fick han för sjukdom?
  • Anonym (uuurk)
    LillaVi skrev 2007-11-02 08:27:00 följande:
    En gång när vi var i ksogen så hann jag precis stoppa Rasmus innan han stoppade älgbajs i munnen.Han tror även att alla bär går att äta så de är svårt att förklara när han springer emot en buske och tror de är vinbär.Lika så nu lyckades han äta nypon sånna som växer på rosen buskar.Han hinner stoppa in de i munnen och jag rusar och pillar ut allt.en gång när han var lite mindre så hittade han på morfars ryggsäck och åt upp lite hjärtmedicin (blodförtunnande) jag fick ut allt utom kankse en 4 del av tablettenringde giftcentralen som sa att de inte va nån fara så länge de inte var öber 2 tabletterdå fick jag skäll som hade sånt framme, men de va ju inte riktigt mitt fel, visste inte att min pappa hade medicinen i ryggsäcken lixom.Jag själv har ätit snus och såpa, hittat en slurk hembrännt i´en flaska i skafferiet som jag skulle smaka..kommer så väl ihåg smaken  de brännde otroligt i hals och mage.Min bror var väldigt förtjust i blöt kattmatTSjag tror inte att de är nån fara, läste en artickel om allt som barnstoppar i sig, de är inte så farligt som man tror med allt...som att slicka på toaborste och sånt.BLÄ
    Ojdå, hehe men vad skönt att det gick så bra!!
Svar på tråden Min son åt fågelbajs......