får man äta choklad när man har mens?
Alltså är man mer "berättigad" att äta det bara för man har mens? Det är ju många som blir supersugna då (typ jag fast jag är alltid sugen)
Alltså är man mer "berättigad" att äta det bara för man har mens? Det är ju många som blir supersugna då (typ jag fast jag är alltid sugen)
Ja, det är väl klart.
Är lag på att äta choklad vid mens.
Hihi villken rolig fråga
Är ju själv en av dem som måste ha choklad när jag har mens och ostbågar
Intalar mig själv att där är ett ämne i chokladen som gör att man bara måste ha!
En bortförklaring? jag tror det,hehehe.
japp det får man göra.
Självklart. Det måste ju vara så att man får äta mer choklad när man har mens. Denna period medför ju att man har ont, mår illa och man bli deppig och choklad har ämnen i sig som gör att man blir glad.
När är man mindre berättigad att äta choklad då?
Om man föds som kvinna är man ALLTID berättigad att äta choklad! Så är det bara! Svaret på världsgåtan...
Life is Peachy skrev 2007-11-01 16:11:59 följande:
M C Catta skrev 2007-11-01 16:13:48 följande:
choklad är ju bara ett måste när man har mens. jag skulle inte vara någon trevlig person om jag inte fick choklad när det är fel vecka.
När jag har mens... Eller ärttare sagt första dagen, så får jag ett sådant blodsockerfall att jag måste ha i mej något sött.
Och blir det då choklad så blir det
Det är EN vecka i månaden, då det känns som hela kroppen dallrar vid varje steg, man känner sig fetast i världen, håret är flottigt som smör, huden verkar aldrig bli fin trots att man har smetat på 3 lager foundation, man känner sig så jävla äcklig och ful och börjar grina för att inte kaffet blev bra.
- Klart som fan man är värd en chokladbit! Om inte flera