• en liten en

Tips på 25års present

Hejsan, det är så att min sambo fyller 25 i sommar, och jag har ingen aning om vad jag ska köpa till honom, jag vill ju att det ska vara något speciellt, funderade på en kryssning eller något, men det är juh roligare om man är lite fler och festar... så om någon har några tips så tar jag gärna emot dom

//Jonna

• Svar på tråden Tips på 25års present
  • K S

Varför inte en middag o natt på hotell? Då vill man ju bara vara två...

• FiaLisa75

När min sambo fyllde 25 hade jag ordnat en överraskningsfest åt honom. Hade skickat ut inbjudningar till alla kompisar, med anmälan till min mobil eller till min bror. Hade sen köpt mat (potatissallad, skinka, grönsallad och bröd). Hade även köpt platt-vis med öl , välkomstbål fanns det också. Hade fixat lite olika saker att pyssla med under dagen/kvällen: tipspromenad (med vätskekontroll), yxkastning, pilkastning, slå i spik, brännboll mm. Mina föräldrar och framför allt svärföräldrar (eftersom vi hade festen i deras trädgård) var helt suveräna på att ställa upp och dona. Även några "invigda" kompisar som såg till att jag fick vara i fred på förmiddagen och duka och göra i ordning maten.
    Alla (nästan iallafall) som kom hade lagr ihop och köpt ett par rejäla rollerblades med hjälm och skydd.
    Det här uppskattades enormt kan jag säga. Av mig fick han "bara" festen

• en liten en

lät som en riktogt rolig fest FiaLisa75... men jag tror att han redan planerar att ha en fest .... hotell lät också mysigt... någon mer som har något förslag?

Svar på tråden Tips på 25års present