• Ammi1970

Är det brottsligt att ta emot 40.000 för att donera ägg?

Jag måste då fråga, JAg & min sambo som inte har 40000kr, ska vi då hamna långt bak i kön, för en som köpt sina ägg svart kommit fram i kön.

Ber redan nu om ursäkt om jag missförstått, är otroligt trött.

Är också en av dom som tar hjälp av ÄD...

Hur är ett liv utan en HEL familj (utan barn) ?
  • Ammi1970

Håller med om att dom som har pengar e oftast dom som får barn.

Jag kan säga i vårt eget fall, får vi inge bra resultat på våra frysförsök nu, så blir d inga barn. Vi har inte dom pengarna tyvärr...

Jag tackar för alla svar på mitt inlägg...

Önskar alla kunde få det dom önskar, den DÄR HELA familjen, Det DÄR kärleksbarnet...

Önskar er all lycka till...

• Ammi1970

Finns inga garantier att en bebis som är av ÄD blir lik pappa...

Har t.o.m läst att en mor & far genom ÄD fick en flicka som har en hårfärg som går i rödlätt, vilket ingen av dom har...

Jag känner så här att skulle jag få en flicka/pojke som är blond med bruna ögon skulle jag bli lika lycklig, det finns en sådan längtan i att få lyckas bli gravid och få bebbe att jag bryr mig inte om hur h*n ser ut...
    (Jag: brunt hår gröna ögon + Sambon: Mörkblond blåa ögon)

• Ammi1970

Ja kanske för barnets skull...

men som vi som kommer från start tala öppet om hur vi fick vårt kärleksbarn, så hoppas jag barnet uppskattar kärleken vi har att ge mer än att h*n är lik pappa/mamma...

oj oj oj om jag bara vore rik, jag skulle fylla mitt hem med barn som jag kan ge all min kärlek till...*önsketänkande*

Svar på tråden Är det brottsligt att ta emot 40.000 för att donera ägg?